دنیای فناوری

بر اساس شایعات گوشی وان پلاس ۲ از دو حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد

725

 

 خبرها پیرامون وان‌پلاس ۲ زیاد است و هر روز با اطلاعات جدیدی از این گوشی مواجه می‌شویم. شرکت چینی سازنده این گوشی، کارهای تبلیغاتی وان‌پلاس ۲ را شروع کرده و تاکنون مشخص شده که این محصول از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و USB Type-C بهره می‌برد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

همچتین در روزهای گذشته تصویری از این گوشی به بیرون درز کرد. این محصول جدید قرار است در مرداد ماه معرفی شود.  به تازگی خبری درباره این گوشی منتشر شده که بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. گوشی وان‌پلاس ۲ از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد. تکنولوژی‌ای که در گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در این مدت مشاهده کرده بودیم.

>>بررسی گوشی هوشمند One Plus One ، سخت افزاری در حد یک پرچم دار قیمتی در حد یک میان رده 

وان‌پلاس ۲ قصد دارد این تکنولوژی را به شکلی بسیار بهتر به‌نمایش دربیاورد و قول داده که کاربران با یک سنسور بسیار پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت مواجه شوند، چرا که تکنولوژی‌هایی که تا کنون برای این سنسور استفاده شده، خوب نبوده‌اند.

gsmarena_001

>>پرچم‌دار بعدی کمپانی وان‌پلاس از بدنه‌ای با جنس متفاوت برخوردار خواهد بود

همچنین این سنسور سریع‌تر از Touch ID گوشی‌های آیفون کار می‌کند. این سنسور کارهای بیشتری را به‌جز استفاده به عنوان رمز عبور انجام خواهد داد. همچنین مشخص شده که این سنسور به کاربر اجازه می‌دهد که هشت اثر انگشت برای هشت پروفایل مختلف به وجود بیاورد.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.