دنیای فناوری

معرفی بهترین های گوشی اندرویدی حال حاضربازار

987

اندروید

 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

 

هفته گذشته جدول موبایل های اندرویدی، با معرفی دو گوشی عالی جدید دچار تغییر شد. یکی  سامسونگ گلکسی نوت ۳ و دیگری سونی اکسپریا  Z1 و هم چنین چند هفته قبل تر گوشی اندرویدی جدید ال جی G2 معرفی شده بود که هر سه گوشی از تازه ترین نسخه سیستم عامل اندرویدی ، پشتیبانی می کنند و در حال حاضر آماده فروش در بازارند.در واقع نبرد سختی با دو پرچم دار اندرویدی، سامسونگ گالکسی  S4 و اچ تی سی وان (HTC one) که از فروش خوبی در بازار جهانی  برخودراند در گرفته است.

با اینکه نمایشگر ۱۰۸۰P حالا جزو لاینفک گوشی های جدید  شده اما اخیرا گوش های جدید جهشی باور نکردنی در کیفیت دوربین، کارایی و ذخیره سازی را داشته، سونی و ال جی با بالا بردن کیفیت دوربین و سامسونگ با بالا بردن کارایی گوشی های خود به ۳ گیگابایت رم خود نمایی می کند.

همه این ها نظرتان را جلب خواهند کرد زیرا که این گوشی ها از جمله  محبوب ترین گوشی ها در بین اکثریت کاربران هست. با این توصیفات، کدامیک از این تلفن های اندرویدی ارزش خرید را به نظر شما دارد؟

گوشی G2 ال جی به نظر یک سر و گردن از بقییه گوشی ها هم سطح خود بالاتر باشد به طوری که طبق یک نظر سنجی که در سایت انجام شده تا این لحظه ۲۸٫۳% آرا را به خود اختصاص داده است، G2 اولین گوشی با دوربین ۱۳ مگا پیکسلی نوری و صفحه نمایش ۱۰۸۰P با ۵٫۲ اینچ می باشد که اخرین پردازند اسنپدراگون ۸۰۰، از جمله ویژگی های بارز این گوشی است.

در این مسابقه تنگاتنگ بین گوشی اندرویدی ال جی G2 با ۲۸٫۳ درصد در رده اول، گالکسی نوت ۳ در رده دوم و اکسپریا سونی Z1 در رده سوم قرار دارند. به توجه به  این نظر سنجی گوشی هایی همچون HTC ONE با نیم سال سابقه حضور در بازار در رده چهارم و سامسونگ گالکسی S4 در رده پنجم قرار گرفته اند. سایر گوشی ها در رده های بالاتر پایین تر از پنجم را در اختیار دارند. گوشی های همچون موتورلا موتو X ، اکسپریا سونی Z اولی تر و سایر گوشی های اندرویدی که قابل رقابت با این گوشی ها  هستند در رده ششم قرار می گیرند.

نظر سنجی گوش های اندرویدی

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.