دنیای فناوری

تغییرات جدید تویتر و فیسبوک در IOS 7 اپل

1,163

Screen-Shot-2013-06-11-at-12.59.52

 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

همزمان با عرضه سیستم عامل جدید موبایلی اپل، اپلیکشن های دو شبکه اجتماعی پر کاربر یعنی  تویتر و فیسبوک هم تغییرات جدیدی پیدا کردند تا با طراحی جدید IOS 7 همسازی بیشتری داشته باشد.

فیسبوک

در اپلیکشن، فیسبوک تغییرات قابل توجهی داده شده و علاوه بر این که این اپلیکیشن طراحی ساده تری پیدا کرده که بیشتر با طراحی سیستم عامل جدید موبایلی اپل هماهنگ است، نوار اصلی هدایت کاربران هم از بالای اپلیکیشن به پایین منتقل شده، به این ترتیب شما از اعلان ها درخواست های دوستی و همین طور پیام های فیسبوک جدید در پایین صفحه مطلع مس شوید، نه در بالای آن.

 

فیسبوک

 

نوار هدایت جدید یک گزینه NEWS Feed هم دارد که با لمس آن شما مستقیماً به صفحه اصلی فیسبوک تان هدایت می شوید. علاوه بر این با لمس گزینه More یا بیشتر در نوار هدایت جدید شما به نوار ابزاری دسترسی پیدا می کنید که پیش از این در سمت چپ صفحه قرار داشت با استفاده از این نوار ابزار به صفحه شخصی، صفحه ها و گروه هایی که درآن ها عضویت دارید و امکاناتی از قبیل دسترسی خواهید داشت و امکان جستجو در فیسبوک هم در همین بخش در دسترس شما قرار می گیرد. فیسبوک نسخه بروز اپلیکیشن خودش را روز چهارشنبه همزمان با ارائه سیستم عامل جدید موبایلی اپل به کاربرانش عرضه کرد.

تویتر

اما تویتر دیگر شبکه پر کاربر جهان همزمان با عرضه IOS 7 نسخه بروز شده از اپلیکیشن خودش را به کاربران آی فون ارائه کرده است.

 

تویتر

 

اپلیکیشن به روز شده تویتر برای آی فون کاملا با طراحی جدید IOS 7 سازگار است و امکانات جدیدی را دراختیار کاربران خودش قرار میدهد و از جمله موسیقی های پر طرفدار معرفی شده در تویتر را مستقیماً از طریق بخش رادیویی iTunes به کاربران پیشنهاد می کند.

نظرات بسته شده است.