دنیای فناوری

طریقه ساخت مسترکارت حاوی ۱۵ دلار پول بصورت رایگان

1,212

امروزه با توجه به گسترش اسمارت فون‌ها در میان مردم، نیاز به داشتن یک شماره حساب خارجی که چند دلاری در آن پول باشد (برای خرید آهنگ و اپلیکیشن و استفاده از خدمات برخی سایت‌ها) به هیچ وجه اتفاق نادری نیست.

اما بدون شک شما هم می‌دانید با توجه به برخی محدودیت‌ها که ایرانیان با آن مواجه‌اند ساخت چنین حسابی از طریق بانک‌ها داخلی اقدامی نشدنی است از این رو امروز تصمیم گرفتیم روشی عملی و تضمینی را خدمت شما دوستان ارایه دهیم که به واسطه آن به راحتی و بصورت رایگان صاحب یک مسترکارت با ۱۵ دلار پول شوید.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

مراحل را بصورت زیر انجام نماید.

ابتدا وارد این سایت شوید.

2121حال که وارد سایت شده‌اید در بالای صفحه گزینه‌ای با نام Create Free Account وجود دارد بر روی آن کلیک کنید و در پنجره باز شده اقدام به ساخت یک حساب کاربری نماید. این کار بیشتر از یک دقیقه طول نخواهد کشید فقط به یاد داشته باشید که از یک ایمیل معتبر برای ثبت نام استفاده کنید زیرا بعد‌ها باید برخی اقدامات را از طریق ایمیلتان پیگیر شوید. پس از پر کردن فرم ثبت نام، بر روی کادر سبز رنگی که عبارت Create Free Account بر روی آن نوشته شده کلیک کنید تا صفحه جدید برای شما نمایان شود.

اکنون در این صفحه جدید کادری سفید رنگ با نام The Following Surveys are Available وجود دارد که با کلیک بر روی هر کدام از کادر‌های رنگی درون آن، وارد صفحه‌ای جدید می‌شود در این صفحه جدید فقط یک کادر وجود دارد که باید آدرس یک سایت دلخواه را وارد نماید. اکنون بار دیگر به صفحه قبل برگشته و دوباره مراحل را تکرار کنید با هر بار انجام این کار، مبلغی پول به شما تعلق می‌گیرد و در حسابتان ذخیره می‌شود (دقت کنید هنوز حساب بانکی شما ساخته نشده است).

اکنون در صفحه اصلی سایت، بر روی گزینه Refer Friends and Earn 1.25 per Friend کلیک کنید تا لینکی به شما داده شود. راه اصلی افزایش پول شما همین است. شما باید این لینک را در اختیار دوستان خود قرار دهید تا وارد آن شده و از طریق آن، آنها نیز در سایت ثبت نام نمایند. به ازای ثبت نام هر کدام از آنها نیز مبلغی به حساب شما واریز خواهد شد. شما باید موجودی حساب خود را افزایش دهید تا این مبلغ به ۱۵ دلار برسد. پس اینکه پولتان به ۱۵ دلار رسید به سادگی با روش زیر می‌توانید مسترکارت خود را بسازید.

برای ساخت مسترکارت کافی است در صفحه اصلی سایت (صفحه هوم) بر روی گزینه Cash Out کلیک کنید. اکنون شما بار دیگر باید ثبت نام نمایید و پس از آن مسترکارت شما ساخته می‌شود.

در پایان اضافه می‌کند نگارنده خود از این روش اقدام نموده و اکنون دارای مسترکارت هستم. پس به صحت این روش به هیچ عنوان شک نداشته باشید فقط مراحل را به دقت دنبال نموده و مبلغ حسابتان را به ۱۵ دلار برسانید که مستلزم کمک گرفتن از دوستان است.

 

1 نظر
  1. سجاد می گوید

    سلام.من همه جای صفحه اصلی سایت رو گشتم ولی گزینه ای به نام پیدا نکردم. میشه مکان دقیقشو توضیح بدین؟Refer Friends and Earn 1.25 per Friend

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.