دنیای فناوری

قلم گلکسی نوت ۷ از سه ویژگی جدید بهره می برد

808

 

تقریبا همه چیز را درباره این فبلت محبوب می‌دانیم: نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی، اسنپدراگون ۸۲۱ و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری! اما اگر خوب نگاه کنیم، این ویژگی‌ها به ما یک گلکسی S7 بزرگ‌تر می‌دهد. اما این قلم S Pen است که موجب تمایز میان این دو می‌شود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

دلایل بسیاری از کاربران برای خرید فبلت‌های سری نوت، قلم آن‌هاست. پس طبیعی است که سامسونگ به فکر بهبود و ارتقای قابلیت‌های آن باشد. بر اساس اخبار جدید، S Pen دارای سه ویژگی جدید خواهد بود که به کارایی و مفیدبودن آن می‌افزاید.

اولین مورد، قابلیت ترجمه است. همانطوری که شاید شما هم انتظار داشته باشید، تنها با بردن S Pen بر بالای کلمات می‌توانید ترجمه آنها را ببینید. برای اینکار نیاز به برنامه یا اپلیکشین خاصی هم نخواهید داشت.

>> تاییدیه زائوبا در مورد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی نوت ۷

قابلیت دوم، بزرگنمایی است. با تکان‌دادن S Pen بر روی یک ناحیه نمایشگر، آن قسمت بزرگ می‌شود. سرانجام، ویژگی سوم، نگاه کوتاه (Glance) است. توسط این قابلیت با تکان‌دادن S Pen بر روی تامب‌نیل اپلیکیشن‌ها، می‌توانید به راحتی بین آنها سوییچ کنید.

>>درز مشخصات فنی و رندرهای گلکسی نوت ۷ به همراه GEAR VR

پیش از این خبرهایی درباره قلم هوشمند گلکسی نوت ۷ منتشر شده بود. به عنوان مثال، S Pen می‌تواند حتی زمانی که گلکسی نوت ۷ زیر آب است یا خیس شده، به خوبی کار کند.

1 نظر
  1. آموزش زبان می گوید

    باسلام

    ممنون از پست خوبتون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.