دنیای فناوری

سیستم عامل کروم گوگل بر روی ماشین تسلا پیش به سوی خودرو های هوشمند

874

ماشین تسلا

در مراسمی که در مونیخ آلمان برگزار شده بود اطلاعات جدیدتری از موتور جدید ماشین تسلا به نام CEO Elon  ، موسک در اختیار ژورنالیست ها قرار داد. موسک تردید های خودش را در مورد استفاده از سلول سوختی هیدروژن برای ماشین ابراز کرد. اما این تنها نکته برجسته در مورد سخنرانی نبود. به علاوه  از طرح های که برای بخش اورپا در نظر دارند را نیز بیان کرد ، موسک توضیح داد امکان تغییراتی درسیستم عامل آن بوردماشین الکتریکی مدل اس خواهد داشت.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

به گفته سایت Engadget ، موسک امیدوار است تا سیستم سرگرمی ماشین را به روی  اپ های هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۴ بگشاید. این به این معنی است که رانندگان تسلا ممکن است به زودی امکان انتخاب  منوی از برنامه های را برای آن دارند.  سایر تولید کنندگان خودرو مثل فورد ، تویوتا بخشی به نام APP Suites  را توسعه می دهند که به رانندگان اجازه دسترسی به برنامه های هوشمند  بواسطه سیستم سرگرمی ماشین وجود خواهد داشت  و داشبورد ماشین را بیشتر شبیه به دستگاه های موبایلی خواهد کرد.

موسک توضیح نداد که چطور برنامه ها با سیستم سرگرمی مدل اس یکپارچه خواهند شد فقط گفته شده که تسلا از شبیه ساز اندروید استفاده خواهد کرد ، مدل اس از یک سیستم عامل لینوکسی استفاده می کند. علاوه بر آن تسلا قادر به آپدیت  نرم افزارش است و انتظار می رود مدل اس به گوگل کروم ارتقا یابد.

اضافه کردن کروم و پشتیبانی از اپلیکیشن به تسلا کمک خواهد کرد تا از اعتبار خود در مقابل خریدارن تکنولوژی ادراکی دفاع کند. تسلا ممکن است از ماشین های کمپانی های دیگر متفاوت باشد، اما متعلق به بخشی از جنبشی است که سعی دارد ماشین ها را هم یک روزی درست شبیه گوشی های هوشمند کند. با یک نگاه به صفحه نمایش لمسی ۱۷ اینچی مدل اس و ظاهر آن انتظار می رود انتظارت بیشتری از تسلا به غیر از سواری دادن به مشتریان می رود.

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.