دنیای فناوری

معرفی وب سایت شماره ۲ : کسب درآمد

3,047

 

در شماره دوم از معرفی وب سایت ها این بار قصد داریم تا سایت های که می توان از آنها کسب درآمد کرد را معرفی کنیم که در چند شاخه مختلف سعی کردیم بسته به توانمندی های هر کس چند سایت کسب درآمد را معرفی کنیم امیدوارم مفید واقع شود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

۱- کمک کردن به دوستان خود برای یافتن شغل مناسب:

سایت هایی از قبیل ReferEarns ، Zyoin ، Who Do You Know For Dough? ، Bohire و WiseStepp کارفرمایان را به کارکنان آینده پیوند می دهند. کمسیون معرف این کارکنان از ۵۰ دلار تا چند هزار دلار متغییر است. اگر شما کسانی که جوینده کار هستند (چه کسی این روز ها نیست؟) را می شناسید، این یک راه بسیار خوب برای کسب و کار بدون دردسر است.

 

۲- ارتباط دادن خریداران با تامین کنندگان:

هزینه ارجاع به یک روش معمول در تجارت است، اما در خیلی از سایت ها از آن استفاده نمی شود به علت اینکه هیچ راهی برای پیگیری آنها وجود ندارد. این امکان حال حاضر توسط سایت هایی از قبیل Salesconx ، InnerSell و uRefer فراهم شده است. فروشندگان هزینه ارجاعی که آنها حاضر به پرداخت آن (و برای چه چیزی ) هستند را تعیین کرده، و هنگامی که معامله رخ می دهد آن را به شما پرداخت می کنند.

 

۳- نوشتن مقاله:

تعداد فزاینده ای از سایت ها برای مقالات و یا پستهای وبلاگ پول پرداخت می کنند Associated Content و Helium به مطالبی که شما می نویسید بر اساس بازدید از آن پول پرداخت می کنند این مطالب در مورد هر چیزی می تواند باشد. برای نوشتن مقاله در مورد موضوعات خاصی که آنها به دنبال آن هستند تا حدود ۲۰۰ دلار بصورت مستقیم برای شما درآمد خواهد داشت. این نرخ احتمالا برای نویسندگان حرفه ای کم است، اما اگر شما زمان آزاد زیادی دارید آنها راه بسیار خوبی برای شروع هستند. همچنین، بسیاری از شرکت ها به دنبال وبلاگ نویسان پاره وقت هستند. آنها ممکن است به ازای هر پست پول پرداخت کنند و یا قرارداد ثابتی با شما ببندند.

 

۴- راه اندازی یک وبلاگ:

شما مجبور نیستید خودتان وب سایت داشته باشید، یا نرم افزار وبلاگ نویسی نصب کنید، و یا حتی بدانید چطور برای وبلاگ خود تبلیغات راه اندازی کنید. در بلاگر شما می توانید به صورت رایگان در کمتر از پنج دقیقه بدون دانستن چیز در مورد طراحی وب سایت، وبلاگ خود را راه اندازی کنید. بلاگر تنظیمات اضافه کردن تبلیغات گوگل را بصورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد.، بنابراین شما میتوانید از طریق نمایش تبلیغات پول در بیاورید بدین صورت که وقتی مردم بر روی تبلیغات وبلاگ شما کلیک می کنند مبلغی به شما تعلق می گیرد. برای اینکه پول بیشتری از این راه در بیاورید شما باید مقدار ترافیک وبلاگ خود را بالا ببرید. با انتخاب موضوع جالب، خوب نوشتن و ارسال آدرس آن به تمام دوستان خود می توانید این کار را انجام دهید.

 

۵- ایجاد مرکز منابع خاص:

آیا شما یک متخصص در زمینه یک موضوع خاص هستید؟ آیا می توانید یک مرور کلی از موضوع انجام داده و بعضی از بهترین منابع در مورد آن موضوع از سراسر اینترنت جمع آوری کنید؟ شما می توانید مرکز منابع در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنید و از طریق سایت هایی از قبیل Squidoo ، HugPages و گوگل نول پول در بیاورید. سود حاصل ترکیبی از درآمد تبلیغات و درآمدهای وابسته به همکاری خواهد بود. در صورت این کار را به تنهایی انجام دهید درصد بیشتری از تبلیغات نسیب شما می شود ، اما این سایت ها با بالا بردن ترافیک و تامین ابزارهایی که ایجاد محتوا را آسانتر می کند، به شما کمک می کنند.

 

۶- تبلیغ محصولات دیگران :

اگر شما در حال حاضر یک وب سایت یا یک وبلاگ دارید، به دنبال فروشندگان بگردید که محصولا مرتبط با سایت یا وبلاگ شما عرضه می کنند و ببینید که آیا مایل به همکاری با شما جهت تبلیغ آنها هستند. محصولات و برند های معروف را انتخاب کنید چون راحت تر به فروش می روند. به منظور تبلیغ و گسترش آن محصولات:
متن ساده و یا آگهی گرافیکی را در محل مناسب در سایت خود قرار دهید.
پیوندهایی به خرید محصولات را در یک وبلاگ، فروم مرتبط قرار دهید.
ایجاد یک صفحه اختصاصی فروش و یا وب سایت برای ترویج یک محصول خاص.

همه موارد بالا کاربردی و موثر هستند و اثر آنها بستگی به این دارد که شما چه مقدار زمان روی آن صرف می کنید و سطح تجربه و تخصص شما در طراحی وب و بازاریابی چقدر است.

 

۷- عکاسی:

شما لازم نیست که یک عکاس حرفه ای باشید تا برای فروش عکس های خود پول در بیاورید. مردم دائما به عکس هایی برای وب سایت ها، سخنرانیها، بروشورها و غیره خود نیاز دراند و حاضرند برای تصویر مناسب پول پرداخت کنند. افراد معمولا در سایتهای فروش عکس بر اساس کلمات کلیدی دنبال عکس مورد نظر خود می گردند و نه بر اساس نام عکاس، بنابراین شما همان شانس را دارید که دیگر عکاسان برای فروش عکس خود دارند. فقط مراقب باشید که عکس های شما از مارک های تجاری، آثار هنری دارای کپی رایت و یا چهره هایی که به آسانی قابل شناسایی هستند (مگر اینکه مدل شما باشند) نباشد. در سایر موارد مشکلی پیش نمی آید و خواهید دید که مردم بیش از آنچه شما فکر می کنید از آن استقبال می کنند. اگر یک عکس مناسب و معقول دارید آن را ارسال کنید. برخی از این سایت ها فروش عکس عبارتند از Fotolia ، ShutterStock ، Dreamstime و iStockphoto.

۸-بازی کردن

شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی شما می تونید با انجام بازی به کسب درآمد بپردازید امکان شرکت در مسابقات دوره ای و یا مسابقات دو نفره یا چند نفره بین سایر کاربران از کشورهای مختلف هست  سایت به عنوان واسط عمل میکنه و کسی که برنده میشه پول به حساب برنده واریز میشه سایت های مثل King و Worldwinner.com از جمله این سایت ها هستند 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.