دنیای فناوری

نگاهی به IOS 7 سیستم عامل جدید اپل

852

ios 7

IOS 7 جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل، از روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه در اختیار کاربران قرار گرفت. آیفون ۵S  و آیفون ۵C دو محصول جدید اپل که همین روزها وارد بازار می شوند به طور پیش فرض این نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل رو با خودشون دارند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اما تمامی کاربرانی که از آی فون های ۴ و بالاتر استفاده می کنند از روز چهارشنبه قادر به نصب و راه اندازی این سیستم عامل جدید روی گوشی های خودشون هستند. گرچه سیستم عامل جدید موبایلی اپل با پردازشگرهای سریعتر متناسب تر است و کاربران آی فون ۴  که به نسبت گوشی های متاخر اپل پردازشگر ضعیف تری دارند ممکن است قدری در اجرای برخی از برنامه ها دچار مشکل شوند.

سیستم عامل جدید اپل که به کلی به لحاظ گرافیکی تغییر شکل داده مثل سیستم عامل های پیشین این شرکت از دو طریق    iCloudeو iTunes قابل دریافت و نصب است.

ایتونز و ای کلود

رابط کاربری سیستم عامل جدید اپل هم به کلی تغییر شکل داده واز جمله صفحه خانگی یا Home Screen اون ساده تر شده و اپلیکیشن های خانگی اپل توی سیستم عامل، ظاهری ساده تر دارند و تو طراحی آنها از میزان رنگ ها کم شده و فونت ها به فونت های بدون گوشه تغییر داده شد.

ایفون 7

در سیستم عامل جدید علاوه بر همسازی با فیسبوک و تویتر ، فیلکر هم تو فهرست اپلیکشن های همساز با آی فون افزوده شده و علاوه بر این دسترسی و تنظیمات دستگاه ساده تر شده و برای تنظیمات اصلی کافیست که صفحه نمایش رو از پایین به سمت بالا بکشید.

 در  IOS 7، به اپلیکشن دوربین آی فون هم امکانات تازه تری اضافه شده و از جمله امکانی برای گرفتن عکس هایی با سایز مربع وجود دارد که قاعدتاً باید برای کاربران اینستاگرام قابل توجه باشد.

ای او اس دوربین

iTunes و APP Store هم شامل تغییرات طراحی سیستم عامل جدید شدند و اپل از جمله برای این دو اپلیکشن گزینه ای اضافه کرده که میشه فهرستی از محصولات مورد نظر ساخت و بعداً برای دریافت آنها اقدام کرد نوار تغییر اپلیکشن در حال اجرا هم در طراحی جدید تغییر کرده وعلاوه بر آیکون اپلیکشن هایی که در حال اجرا هستند می توانیم نمایی از صفحات آن را هم ببینید.

تغییرات در ساده سازی طراحی شامل شماره گیر و اپلیکیشن ارسال ودریافت پیام کوتاه هم شده و تقویم هم به شکلی تغییر کرده که کاربر را کمابیش یاد گوگل پلاس می اندازد.

iphone4-8gb

تغییرات طراحی در IOS 7 آنقدر دامنه دار است که هر کاربری را برای کار کردن این سیستم عامل جدید ترغیب می کند اگر در حال حاضر کاربر آی فون نیستید اما برای آزمایش این سیستم عامل جدید می خواهید به جمع کاربران آی فون بپیوندید و یا اگر هنوز از آی فون پایین تر از ۴ استفاده می کنند راه مقرون به صرف تر برای پیوستن به جمع کاربران این سیستم عامل جدید خرید یک آی فون  4S، ۸ گیگا بایتی که اپل پس از معرفی دو گوشی جدید خودش آن را هم  راهی بازار کرده آی فون ۴S ، ۸ گیگا بایتی در حال حاضر باقیمتی حدود ۴۵۰ دلار به بازار عرضه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.