دنیای فناوری

گوشی جدید ال‌جی ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک پردازنده چهار هسته‌ای دارد

594

 

اگر در این مدت اخبار مربوط به شرکت ال‌جی را پیگیری کرده باشید، حتما می‌دانید که این شرکت درحال ساخت چند تلفن‌همراه جدید است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، ال‌جی در حال ساخت یک گوشی تمام فلزی است. محصولی که به نظر می‌رسد جزو گوشی‌های سطح پایین یا میان‌رده بازار باشد و با شماره مدل H740 شناخته می‌شود. به‌تازگی اطلاعات جدیدتری این محصول منتشر شده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

قبلا به نظر می‌رسید که ال‌جی در حال ساخت یک فبلت (Phablet) است، اما با توجه به اخبار جدید این محصول که LG Glass نام خواهد داشت یک تلفن‌همراه هوشمند به‌شمار می‌رود. به‌نظر می‌رسد این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰×720 پیکسل دارد و برای آن از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ استفاده شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است.

15-4

در این گوشی از ۲ گیگابایت رم دارد و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد. به نظر می‌رسد که یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی این گوشی قرار داشته باشد. به احتمال زیاد ابعاد آن ۱۴۲×71.8×7.4 میلی‌متر است و هنوز مشخص نیست که بدنه آن از فلز تشکیل شده باشد. به احتمال زیاد سیستم عامل اندروید ۵٫۱ روی این گوشی مشاهده خواهد شد.

15-1

 با در نظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، محصول جدید ال‌جی یک تلفن همراه هوشمند سطح پایین خواهد بود. شرکت ال‌جی گفته است که فردا قصد دارد از محصولات جدیدش رونمایی کند که به احتمال زیاد این گوشی هم جزو آن‌ها خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.