دنیای فناوری

گوشی فوق‌العاده قدرتمند اچ تی سی وان E9 به زودی معرفی خواهد شد

724

ماه گذشته اخباری در مورد یک گوشی ساخت اچ تی سی موسوم به A55 منتشر شد که مشخصاتی در حد یک پرچم‌دار داشت و فکر می‌کردیم قرار است جزو محصولات سری دیزایر باشد. اما امروز متوجه شدیم که نام تجاری این گوشی اچ تی سی وان E9 بوده و به جرگه پرچم‌داران سری وان خواهد پیوست.

گوشی مذکور، ضمن شباهت‌های بسیاری که با پرچم‌دار تازه معرفی شده این شرکت یعنی وان M9 دارد دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6795، شتاب دهنده گرافیکی قدرتمند PowerVR G6200 و ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

از جمله سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که کاملا آن را همتراز با پرچم دار جدید این شرکت قرار خواهد داد. همچنین وان E9 در نسخه‌های یک و دو سیمکارته با اندروید ۵ و رابط کاربری اچ تی سی سنس ۷ عرضه خواهد شد و در برخی نسخه‌های آن نیز دوربین جلو به جای ۴ مگاپیکسل اولترا پیکسل، ۱۳ مگاپیکسل معمولی خواهد بود.

در حال حاضر هیچ اطلاع موثقی از زمان معرفی رسمی این محصول در دست نیست اما شایعاتی در مورد معرفی آن تا اواسط فروردین و همچنین عرضه آن در رنگ‌های سفید طلایی، خاکستری و قهوه‌ای طلایی وجود دارد.

منبع: GSMArena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.