دنیای فناوری

عینک هوشمند Optinvent شرکت Ora با قیمت ۳۰۰ دلار رقیب سرسخت گوگل گلس رونمایی شد

506

ORA-black

گوگل گلس را شاید به عنوان هوشمند ترین عینک دنیا بشناسید، اما با قیمت ۱۵۰۰ دلاری که دارد شانس چندان بالایی برای فروش عمده ندارد، حالا حتی اگر گوگل تمام تلاش خودش را برای هر چه زیباتر کردن آن هم به کار بگیرد بی شک قیمتش بیش از پیش سر به فلک می کشد، اما از سوی دیگر Optinvent که عینک مشابهی است با گوگل گلس، کمپانی سازنده آن یعنی Optinvent قول داده است که از سال آینده این محصول را با قیمت ۳۰۰ دلار به دست مشتری هایش برساند، عینک هوشمندی که تکنولوژی Augmented Reality در آن به طور شگفت انگیزی به کار گرفته شده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

هدف از طراحی ORA این بوده است که بتواند تجارب کاربران را بالا ببرد، ORA دارای یک ویژگی جالب به نام Flip Viwe  است که اساسا به معنی برقراری شرایط واقعیت افزوده یا Augmented Reality برای این ابزار پوشیدنی برای میانه شیشه عینک است. از طرفی حالتی به اسم Glance دارد که صفحه نمایش را با پایین شیشه عینک هدایت می کند که فقط با نگاه به پایین شیشه قابل مشاهده خواهد بود. این عینک یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین پلتفرم های کامپیوتری را در خودش جای داده است، با وجود سنسورهای متعدد، دوربین، سنسور موقعیت یاب، وای فای، بلوتوث و جی پی اس یک پکیج کامل را تشکیل داده است.

ORA-white

از سال ۲۰۰۸ بر روی فناوری که در قلب این عینک هوشمند است کار شده، تکنولوژی موجود در این عینک به وسیله همکار ۹ شرکت بین المللی دیگر به دست آمده است. این شرکت ها و تیم تحقیقات بر توسعه این شرکت، با همکاری هم توانستند این وسیله را تولید کنند. این شرکت به افراد خبره ای نیاز دارد تا بتوانند اپلیکیشن های مورد نیاز برای این عینک را بسازند. 

groupes1

تکنولوژی که قلب این عینک را تشکیل می دهد یک موتور پروژکشن منحصر به فرد است. آن یک تکنولوژی خیلی پیشرفته ای دارد که می تواند تصویر را با وضوح بالا روی نمایشگر نشان بدهد. این نمایشگر خیلی سبک و همچنین نشکن است، همینطور در زمینه تولید میشود آن را در تعدادهای بالا تولید کرد. از آنجایی که اجزای اپتیکی از مواد پلاستیکی نشکن تولید شده اند. تیمی شامل کارشناسان طراحی، اپتیک، الکترونیک و سایر رشته ها به همراه چندین شرکت بین المللی روی این پروژه کار کردند تا محصولی به واقع پیشرفته و زیبا را تولید کنند.

group7e1

این عینک هوشمند همچنین می تواند به عنوان یک محصول اندرویدی مستقل نیز فعالیت کند، اندروید قرار گرفته بر روی آن نسخه کیت کت است و همانند یک تبلت اندرویدی عمل می کند که به فرم یک عینک در آمده است. عینک ORA واقعا یک Augmented Reality است. این عینک دارای تکنولوژی های پیشرو در زمینه گجت های پوشیدنی است. ویدئو جالب از این عینک هوشمند را از اینجا مشاهده کنید

منبع : indianexpress

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.