دنیای فناوری

فلیپس اولین تلویزیون ۵۵ اینچی اندرویدی و خمیده جهان را با تکنولوژی Ambilight را رونمایی کرد

660

تلویزیون خمیده فلیپس 8900 با تکنلوژی  Ambilight

یک تلویزیون ۵۵ اینچی خمیده با سیستم عامل اندروید به نام فیلپس ۸۹۰۰ است که تمامی قابلیت های یک تلویزیون هوشمند را داراست. در این دستگاه امکان دسترسی به گوگل پلی برای دانلود اپلیکیشن و بازی وجود دارد و در صورتی که با اندروید آشنا باشید، رابط کاربری آن هم برایتان بسیار راحت خواهد بود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

از سال ۱۹۴۰ طراحان فیلیپس به طور مداوم دنبال ایده هایی برای تلویزیون های جدید بودند و از خلاقیت و کوشش آن ها همیشه نو آوری های جدید به وجود آمده است. ابداعاتی که تغییراتی گسترده بودند. اما چه اتفاقی می افتد اگر تعریف مان را از تلویزیون تغییر بدهیم؟!

>>تلویزیون های خمیده چه برتری نسبت به تلویزون های مسطح دارند ؟

واضح، سبک، با شکلی خمیده! تصویر بر روی یک صفحه نازک شیشه ای چشم شما را نوازش می دهد، با کیفیت تصویر و وضوح بالا با امکاناتی هوشمند برای رسیدن به غیر ممکن ها تجربه ای بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد. شاید ذهن شما بگوید این نمی تواند تلویزیون باشد یا شاید قلبتان بگوید که این یک طراحی منحصر به فرد است. تلویزیون هوشمند جدید فیلیپس مدل ۸۹۰۰ تعریفی نو از یک تلویزیون است.

تلویزیون خمیده فلیپس 8900 با تکنلوژی  Ambilight

فیلپس با تلویزیون خمیده خود که اولین تلویزیون خمیده ای است که تحت سیستم عامل اندروید اجرا می شود در نمایشگاه IFA 2014 برلین حضور پیدا کرد. نام تجاری این تلویزیون فیلیپس ۸۹۰۰ است. صفحه نمایش ۵۵ اینچی با کیفیت QHD یا ۴K که توسط سیستم عامل گوگلی اجرا می شود. این یعنی شما با این تلویزیون می توانید به انبوهی از بازی ها، اپلیکیشن ها و دیگر محتویات گوگل پلی دسترسی کامل داشته باشید.

تلویزیون خمیده فلیپس 8900 با تکنلوژی  Ambilight

 یک ریموت کنترل با تشخیص صدا و به دنبال آن یک کیبرد برای راحتی در تایپ کردن هم جز وسایل جانبی این تلویزیون است. فیلیپس اعلام کرده است که این تلویزیون دارای ویژگی تنظیم خودکار کنتراست بر اساس میزان روشنایی محیط است. در این تلویزیون نیز مثل برخی دیگر از محصولات فیلیپس از طرح Ambilight استفاده شده است. Ambilight در اصل کوتاه شده ambient lighting است، نوری که با افکت های رنگی که در پشت تلویزیون قرار دارد بر روی دیوار می افتد و بر اساس محتوای ویدئویی که تماشا می کنید، با آن هماهنگ می شود.

>>10 تا از بهترین تلویزیون های ۴K برای خرید

تلویزیون خمیده فلیپس 8900 با تکنلوژی  Ambilight

بر اساس گفته فیلیپس این حالت تجربه جدیدی از تماشای یک ویدئو را به ارمغان می آورد. طرح این تلویزیون با یک صفحه خمیده زیبا و دلنشین است

منبع : Cent

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.