دنیای فناوری

درز مشخصات فنی و تصاویر جدید از گوشی نکسوس ۶ گوگل

560

Nexus-6

تصاویر و رندرهای جدیدی از اسمارت فون شامو یا به روایتی نکسوس ۶ در اینترنت منتشر شده که باز هم سؤالات بسیاری ایجاد کرده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

شایعات پیرامون اسمارت فون شاموی موتورولا و گوگل همچنان ادامه دارد. تاکنون اکثر تصاویری که از این اسمارت فون در اینترنت منتشر شده همگی با آرم مخصوص "موتورولا" و غیبت نشانی از "نکسوس" دیده شده‌اند. این در حالی است که در نکسوس های گذشته علامت نکسوس به نوعی در اسمارت فون ها دیده می‌شد. همین تصاویر سبب شده که سؤالاتی پیرامون صحت تصاویر، نکسوسی بودن دستگاه و یا اتمام طراحی نهایی نکسوس ۶ در تحلیل‌های اینترنتی دیده شود.

white-nexus-6-render-710x448

امروز و دیروز نیز کاربران اینترنتی شاهد تصاویر جدیدی از این اسمارت فون بودند. در ابتدا نخستین تصاویر واقعی از این اسمارت فون از سوی وبسایت اندروید پلیس منتشر شد. از این تصاویر نمی‌توان نکات بسیاری را استخراج کرد، با این حال می‌توان به حضور اندروید L در این اسمارت فون پی برد. اما از طرفی ظاهر این اسمارت فون نیز تا حدی غلط انداز است و به یک اسمارت فون با طراحی نهایی شباهت آن‌چنانی ندارد.

امروز اما تصاویر رندرشده ای نیز از طرف وبسایت Droid Life منتشر شد. این تصاویر ساختگی هستند، ولی دروید لایف آن‌ها را بر اساس اطلاعات رسیده صحیح به خود طراحی کرده است. 

black-nexus-6-render-710x460

همان‌طور که مشاهده می‌کنید ظاهر پشت نکسوس ۶ یا شامو مشابهت بسیار زیادی به موتو اکس تازه معرفی شده موتورولا دارد. همین تصاویر سبب شده که نکسوسی بودن این اسمارت فون باز هم مورد سؤال قرار گیرد. البته در این تصاویر برعکس تصاویر گذشته نشانی از نکسوس نیز در پشت آنها دیده می‌شود.

چنین تصاویر و خبرهای ضد و نقیضی از زمان انتشار اخبار گلکسی F یا پرایم سامسونگ سابقه نداشته است. صبر می‌کنیم با انتشار تصاویر و اطلاعات جدید قضاوت‌های بهتری در مورد این اسمارت فون داشته باشیم.

منبع : androidauthority

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.