دنیای فناوری

شایعه در مورد ارائه فبلت HTC One M8 Max با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD

496

PA140088-htc-one-max-820x420

آیا اچ تی سی قرار است چون سال گذشته برای وان M8 خود نیز یک مدل مکس به بازار بفرستد؟ این احتمالی است که با شایعات جدید رسیده از چین اندکی قوت گرفته است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اچ تی سی امسال دو مدل مختلف از وان M8 به بازار معرفی کرد؛ مدل اصلی که سیستم عامل آن اندروید بود و مدلی دیگر که سیستم عامل موبایلی مایکروسافت، ویندوز فون را به خدمت گرفته بود. برای عده بسیاری سؤال ایجاد شده بود که آیا فبلتی نیز در راه خواهد بود یا خیر؟

سال گذشته اچ تی سی، وان مکس را به بازار فرستاد و حالا خبرهای جدید نشان میدهد که احتمالا وان مکس دیگری نیز در راه خواهد بود.

شایعات جدید رسیده از چین به ۵٫۵ اینچی بودن صفحه نمایش اچ تی سی وان M8 مکس و رزولوشن QHD آن اشاره دارند و چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۰۵ ساخت شرکت کوالکام که به عنوان مغز متفکر آن عمل خواهد کرد. در کنار این دو ۳ گیگابایت رم برای آن پیشبینی شده است. بدنه وان M8 مکس نیز از آلیاژ سیلیکون کرباید تقویت شده و آلومینیوم ساخته شده است.

همچنین گفته شده که اچ تی سی وان مکس دارای دوربینی ۱۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر لیزری تصویر و یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. منبع خبر زمانی در سه ماهه چهارم سال را برای معرفی این اسمارت فون اعلام کرده است. اگر این خبر صحیح باشد، نباید زمان زیادی تا معرفی این محصول به بازار مانده باشد.

مانند همیشه این خبر را نیز به دیده شک و تردید نگاه کنید تا اخبار بیشتری در رد یا تأیید آن برای شما نقل کنیم.

منبع : PhoneArena

1 نظر
  1. خودم می گوید

    این گوشه پس کی میاد؟

    راسته که دیکه تولید نمیشه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.