دنیای فناوری

دوربین قابل حمل fps1000 با قابلیت ضبط ویدئو ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه و قیمت ۴۸۵ دلار رونمایی شد

1,290

fps1000

دوربین‌های fps1000 در کنار جثه بسیار کوچک خود می‌توانند ویدیوهایی با فریم بسیار بسیار بالا را برای کاربر خود ثبت کنند. دوربین‌های با سرعت بالا که قادرند در هر ثانیه هزار فریم را ثبت کنند علاوه بر بزرگ بودن، گران قیمت نیز هستند. اما اگر به دنبال دستگاهی بسیار قابل حمل تر و البته ارزان قیمت تر هستید احتمالا fps1000 به کار شما خواهد آمد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

Fps1000 که توسط گراهام رووان بریتانیایی اختراع شده، یک دوربین بسیار کوچک ۴۸۰ دلاری C-Mount است که می‌تواند ۸۵۰ فریم در ثانیه با کیفیت VGA برای شما ثبت کند. این البته مدل پایین رده آن است و مدل‌های بالارده ای نیز از آن وجود دارد که در ارزان‌ترین مدل تا ۱۶۵۰۰ فریم در ثانیه را به ثبت می‌رساند.

Fps1000 در انواع سیلور، گلد و پلاتینیوم عرضه شده و به ترتیب قیمت‌هایی معادل ۵۶۳ دلار، ۱۰۴۵ دلار و ۱۶۰۸ دلار خواهد داشت. مدل پایه این دوربین می‌تواند ویدیوهایی بین ۸۵۰ تا ۱۶۵۰۰ فریم در ثانیه را با رزولوشن‌های ۶۴۰×۴۸۰ یا کمتر ثبت کند و همچنین حافظه ای ۱۶ گیگابایتی نیز برای آن پیش‌بینی شده است. 

cmount

مدل گلد ویدیوهایی بین ۲۰۰ تا ۱۶۵۰۰ فریم در ثانیه را با رزولوشن پایه ۱۲۸۰×۱۰۲۴ پیکسل به ثبت می‌رساند و دارای حافظه ای ۳۲ گیگابایتی است و در نهایت مدل پلاتینیوم نیز ویدیوهای بین ۷۰ تا ۱۸۵۰۰ فریم در ثانیه را با رزولوشن پایه ۲۵۶۰×۲۰۴۸ پیکسل در یک حافظه ۳۲ گیگابایتی ذخیره می‌کند. 

تمامی این مدل‌ها بسیار کوچک هستند و می‌توان با یک بار شارژ باتری تا ۳ ساعت از آن‌ها استفاده کرد. رووان تا امروز توانسته ۲۰ هزار پوند مورد نیاز اولیه خود را برای تولید این دوربین‌ها در کمپین کیک استارتر خود جذب کند، بنابراین این دوربین‌ها قطعا به مرحله تولید خواهند رسید.

منبع : petapixel

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.