دنیای فناوری

بررسی بازی BioShock از شرکت ۲K Games که برای سیستم عامل IOS اپل عرضه شده است

950

gsmarena_001 (1)

شرکت ۲K Games ناشر بزرگ بازی های کامپیوتری از عرضه نسخه کامل بازی BioShock برای آیفون و آی پد خبر داد. با این حساب دارندگان آی پد ۴، آی پد مینی ۲، آی پد ایر و گوشی های آیفون ۵، ۵ اس و آیفون ۵ سی به زودی از این بازی زیبا بر روی دستگاه های خود لذت خواهند برد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

البته که ۲K Games تنها به این خبر بسنده کرده است و اطلاعات بیشتری که در خصوص زمان عرضه و قیمت نهایی آن منتشر نکرده است. اما نسخه بازسازی شده GTA که توسط این ناشر عرضه شده بود از لحاظ قیمت در رده بازی های گران قیمت قرار داشت و با این حساب احتمال می رود که BioShock نیز در رده بازی های ارزان قیمت قرار نگیرد.

gsmarena_002 (1)gsmarena_003

ناشر بازی تلاش زیادی کرده است تا سنت شکنی در خصوص این بازی انجام نشود و بغیر از هماهنگ سازی بازی برای کنترل های لمسی تغییرات دیگری را در آن شاهد نخواهیم بود. اگر از علاقه مندان این سری از بازی ها بوده باشید. حتما بخاطر دارید که نسخه اصلی این بازی که برای نسل قبلی کنسول ها منتشر شده بود، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود! از قرار معلوم سازندگان نسخه بازسازی شده نیز تمام تلاش خودشان را برای حفظ کیفیت بازی انجام داده اند.

gsmarena_004gsmarena_005

البته اگر قسمت ابتدایی بازی را به خاطر داشته باشید، شاهد افکت های با کیفیت بوده اید که علی رقم تلاش سازندگان بازهم افت کیفیت را در نسخه بازسازی شده شاهد هستیم که این کیفیت از محیط داخلی از بین می رود و شکوه شهر را مجددا نظاره گر خواهیم بود! همانطور که گفته شد، سعی شده است تا جزئیات بازی حفظ بشود و پایبندی به نسخه اصلی رعایت شود. برای مثال آب نمای موجود در مراحل اولیه بازی به همراه بازی ها به زیبایی نمایش داده شده اند.

gsmarena_006gsmarena_007

در خصوص کنترل بازی نیز باید گفت از کنترل نسبتا خوبی برخوردار است و کلیدی برای انجام کارهای به خصوص برای مثال برداشتن غنیمت ها از افراد کشته شده تعبیه شده است. همانطور که گفته شد، کنترل بازی نسبتا خوب است و اگر در محاصره دشمنان قرار گرفته باشید و قصد بازیابی نمودار سلامتی را داشته باشید ممکن است با مشکل روبرو شوید. ناشر بازی قبلا هم در حساب تویتر خود با انتشار عکسی از یکی از مراحل معروف بازی سعی بر تحریک علاقه مندان این بازی کرده بود! جالب اینجاست که در این عکس نوشته شده بود، بیا و سیب را گاز بزن! و حالا مشخص شده منظورش از سیب عرضه BioShock برای دستگاه های اپل بوده است.

برای دانلود این بازی اینجا کلیک کنید

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.