دنیای فناوری

دانلود کنید : بازی معمای و اعتیاد آور ۲۰۴۸ برای اندورید و آی او اس

1,102

بازی موبایل 2048

بازی ۲۰۴۸ یک بازی مفرح و سرگرم کننده از ژانر معمایی (puzzle) است و ترکیبی از دو بازی دیگر است. یکی ۱۰۲۴ که رایگان بود و دیگری یک اپلیکیشن پولی به نام Threes که برای iOS نوشته شده بود. این بازی انصافاً یکی از بهترین بازی‌ها است ولی متاسفانه خیلی هم سخت است. در این مطلب روش و چگونگی برنده شدن در این بازی را توضیح خواهیم داد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

نحوه‌ی بازی

خیلی ساده است و رمز موفقیت اعتیادآورترین بازی‌ها نیز همین سادگی آن‌ها است. کاشی‌ها را در جهت‌های بالا، پایین، چپ یا راست حرکت دهید و وقتی دو کاشی که عدد یکسانی روی‌شان نوشته شده است به هم برسند، با هم ادغام می‌شوند و جمع آن دو عدد روی کاشی جدید ظاهر خواهد شد.

هدف از بازی این است که همین‌طور به ترکیب کاشی‌ها با هم ادامه بدهید تا به عدد ۲۰۴۸ برسید. به نظر بسیار آسان می‌رسد ولی پس از شروع بازی خواهید دید که اصلا هم آسان نیست و ما نیز به همین دلیل این مطلب را نوشته‌ایم تا شما را در حل این بازی کمک کنیم.

>>دانلود کنید : بازی اندرویدی کمپانی سیسکو برای مقابله با بد افزارها

چطور برنده شویم؟

کمی که بازی کنید و کلیات بازی را درک کنید دیگر آماده‌ی این هستید که یک استراتژی تعیین کنید و بازی را برنده شوید. روش‌های زیادی برای برنده شدن در این بازی وجود دارد ولی مدل محبوب ما تکنیک گوشه است.

چهار گوشه در این بازی داریم. یکی را انتخاب کنید و تا آخر هم همان گوشه را در نظر داشته باشید. گوشه‌ی محبوب من سمت چپ و بالا است. بالاترین عددی که دارید را به گوشه بفرستید و تا آخر نیز بالاترین عدد را همان‌جا نگه دارید.

بازی موبایل 2048

چند نکته دیگر را هم بهتر است رعایت کنید:

ممکن است مانند عکس بالا حالتی به وجود بیاید که مجبور باشید بزرگ‌ترین عدد را از گوشه جابه‌جا کنید. عیبی ندارد ولی ممکن است نتوانید دوباره آن را به گوشه برگردانید. در این حالت اگر قبلاً بالاترین عدد در یکی از گوشه‌های بالایی بود، باز هم سعی کنید عدد را در بالاترین ردیف نگه دارید.

سعی کنید فقط در یک جهت حرکت کنید. اگر بالاترین عدد را در یکی از گوشه‌های بالا نگه داشته‌اید، پس اصلاً به سمت پایین سوآیپ نکنید و برعکس.

البته تکنیک گوشه تضمین صددرصدی برای بُرد نیست ولی اگر اهل این بازی باشید و این روش را هم رعایت کنید، به احتمال زیاد خواهید توانست بازی را ببرید.

لینک دانلود بازی ۲۰۴۸ برای اندروید

لینک دانلود بازی ۲۰۴۸ برا iOS

همچنین شما می توانید به صورت آنلاین در کامپیوتر این بازی را انجام دهید برای بازی آنلاین ۲۰۴۸ اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.