دنیای فناوری

چگونه بدون کابل و وای فای فایل های خودمان را بین گوشی و کامپیوتر خود انتقال دهیم ؟

5,256

 

معمول ترین راه برای انتقال فایل ها به pc(کامپیوتر), متصل کردن گوشی به pc از طریق کابل کوچک usb متناسب با دستگاه اندروید می باشد. اعمال تنطیمات برخی درایو ها توسط ویندوز اندکی زمان میبرد, سپس می توان فایل ها راکپی کرد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

دستگاه اندروید بعد از اتصال به pمانند یک درایو خارجی عمل خواهد نمود و قابل اجرا در ویندوز Explorer(فایل های explorer در ویندوز ۸) می باشد.

1226-dropbox-100160151-mediumاما علاوه بر این راه های مناسب دیگری نیز بدون نیاز به کابل وجود دارد که در اینجا ذکر می شود.سرویس های ذخیره انبوه مانندDropbox, skydrive وGoogle drive همگی اندروید را پشتیبانی و ساپورت می کنند.از طریق برنامه های اندروید هریک از این سرویس ها، امکان فرستادن فایل ها از سرویس ذخیره سازی به دستگاه و یا از دستگاه به سرویس دخیره سازی می باشد, هرچیزی که در یکی از این سرویس های ذخیره سازی وجود دارد  بوسیله برنامه اندروید به طور اتوماتیک بر روی pc  دریافت می شود.

>>اسکای درایو (SkyDrive) چیست؟

در اندروید, Dropbox بطور اتوماتیک همه فایل ها در پوشه ی مشخص مانند کاری که در ویندوز انجام می شود، همگام نمی کند.اما امکان دانلود فایل ها از برنامه Dropbox به تلفن همراه یا تبلت وجود دارد، همچنین امکان آپلود فایل ها در Dropbox از طریق گزینه upload here بر روی منو می باشد.

همچنین از طریق برنامه های اندروید Dropbox بطور خودکار امکان فرستادن عکس ها به کامپیوتر فراهم می باشد:

  1. آیکون منو در گوشه بالای سمت راست را انتخاب کرده
  2. انتخاب گزینه تنظیمات
  3. فعال کردن آپلود دوربین
  4. خروج از گزینه ی wifi جهت محافظت  داده های موبایل از آسیب ها
  5. بعد از اعمال تنظیمات در هر زمان عکس انتخاب شده بطور اتوماتیک وار بجای پوشه Dropbox کامپیوتر به پوشه آپلود دوربین انتقال می یابد.
  6. همچنین از طریق شبکه wifi، بدون استفاده از کابل مجموعه موسیقی های موجود در یک محل را می توانید انتقال دهید,بعبارت دیگر زمانی که در خانه هستید کار می کند.
1226-doubletwist-100160150-large
استفاده از برنامه رایگانdouble twist نیز به شما این امکان را می دهد که از یک ابزار همگام سازی media هم بوسیله کابل و هم بوسیله wifi را استفاده کنید. برنامه اندروید نرم افزار پخش موسیقی بسیار عالی, بخوبی تمام ابزارهمگام سازی دیگر را دارد. با این ابزار به ندرت به کابل احتیاج خواهد بود تنها باید گوشی را فول شارژ کنید.
منبع : Cnet

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.