دنیای فناوری

نگاهی به معماری melts minds ساختمان آویزان در هوا در کاونت گاردن لندن

1,045

take_my_lightning_alex_chinneck-4

معمار بریتانیایی آقای الکس چینک، بنایی را طراحی و اجرا کرده است که هر بیننده ای از دیدن آن تعجب می کند. بنایی در کاونت گاردن با نام Take my lightning but don’t steal my thunder نکته جالب این است که نیمی از این بنا به طور باور نکردنی در هوا شناور است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

طرحی عجیب را در این باغ اجرا کرد که این طرح هر بیننده ای را متحیر کرد، این ساختمان طوری طراحی شده است که انگار از وسط به دو نیم تقسیم شده است و نیمی در هوا و در ارتفاع سه متری معلق شده است، بطوریکه گویی از آسمان آویزان شده است.

take_my_lightning_alex_chinneck-10

این ساختمان دوازده متر طول دارد، قسمت بالایی طوری طراحی شده است که انگار به جایی وصل نیست و ساختار جالبی دارد. اگرچه ممکن است بیشتر مردم برای تماشای ساختمان اصلی این پارک که در نزدیکی این بنا قرار دارد به اینجا بیایند! ولی وجود این ساختمان تکه شده نظر هر بیننده ای را به خودش جلب می کند.

در ساختار این ساختمان بیش از ۱۴ تن اسکلت فولادی به همراه ۴ تن وزنه تعادل برای تکیه گاه به کار رفته است.

>>نگاهی به معماری بی نظیر ترمینال بندری Kaohsiung کشور تایوان

تیمی از متخصصین مختلف متشکل از نجار، جوشکار، موسس سازه و مشاورین معمار در ساخت این پروژه همکاری داشته اند.

take_my_lightning_alex_chinneck-0

به گفته چینک طراح این ساختمان هدفش از این طرح یک طراحی هارمونیک بوده است که علاوه بر آن بتواند نظر هر بیننده ای را به خودش جلب کند تا جلوه ای دیدنی به پارک کاونت گاردن بدهد.

take_my_lightning_alex_chinneck-1 take_my_lightning_alex_chinneck-5 take_my_lightning_alex_chinneck-13 take_my_lightning_alex_chinneck-14 Copy of take_my_lightning_alex_chinneck-10 Copy of take_my_lightning_alex_chinneck-5 take_my_lightning_alex_chinneck take_my_lightning_alex_chinneck-15

منبع gizmag

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.