دنیای فناوری

تماشا کنید : نحوه راه اندازی یک گوشی هوشمند در پروژه ARA به چه صورت می باشد ؟

469

پروژه Ara گوگل

افراد و شرکت های بسیاری هستند که دل به "پروژه ARA" گوگل بسته اند. این پروژه که قرار است امکان انتخاب و تعویض قطعات سخت افزاری اسمارت فون را به عهده کاربر بگذارد، از سال آینده وارد کارزار رقابت خواهد شد. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

تاکنون ویدیوهای بسیار کمی از کار با یک اسمارت فون حاصل از پروژه ARA در اینترنت دیده شده ولی Phonebloks تصمیم گرفته که ویدیویی از نوع عملکرد یک اسمارت فون ماژولاری را به علاقمندان نشان دهد.

>>پروژه Ara گوگل ، سخت افزار گوشیتان را خودتان انتخاب کنید !

Phonebloks برای سال هاست که بر روی یک اسمارت فون ماژولاری کار میکند و در این راه با گوگل و موتورولا در پروژه ARA همکاری گسترده ای داشته. همانطور که در ویدیو نیز خواهید دید آنها موفق شده اند که پیشرفت خوبی در این مسیر داشته باشند. 

در ویدیو میتوانید تفاوت ماژول ها، نوع قرارگیری آنها در محل خود و همچنین روشن شدن اسمارت فون حاصل را مشاهده کنید.

>>پروژه ARA گوگل یک گام دیگر برای عرضه نهایی ، اولین گوشی هوشمند ماژولار در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد

گوگل امروز اعلام کرده که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ در سراسر دنیا سلسله کنفرانس هایی را به منظور معرفی پیشرفت های صورت گرفته در پروژه ARA برگزار خواهد کرد. در انتهای ویدیو نیز خبر معرفی ورژن جدیدی از این اسمارت فون های ماژولاری در ماه ژانویه داده شده و باید دید گوگل و شرکایش چه فکر و خیال هایی برای گسترش این پروژه در بازارهای دنیا خواهند داشت. 

>>گوشی ماژولار گوگل Ara به لطف پیشرفت پردازنده های جدید ارزان تر خواهد شد

شکل و شمایل نسخه های اولیه این اسمارت فون چندان دوست داشتنی نیست و ممکن است در کنفرانس ماه ژانویه نمونه ای واقعی تر از این اسمارت فون ها را نیز شاهد باشیم.

این ویدئو را می توانید از این لینک دانلود و تماشا کنید 

منبع : Youtube

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.