دنیای فناوری

بررسی اجمالی تلویزیون ۶۵ اینچی منحنی و سه بعدی HUC9990 سامسونگ

573

UHD9000_B2S1_1280

تولید کنندگان کره ای طی سال های اخیر میلیاردها دلار هزینه صرف تحقیق و تولید و بازاریابی در صنایع صوتی و تصویری کردند، تلویزیون های خمیده یکی از جدیدترین این محصولات است که برای خلق تجربه ای جدید به بازار آمده است، سامسونگ همراه با هم وطن خودش یعنی ال جی نخستین نسل این تلویزیون ها را به بازار ارائه کرده است و اعتقاد دارد که صفحه منحنی تجربه ای لذت بخش تر از آنچه تاکنون در تلویزیون های مسطح دیده شده را به بیننده ارائه می دهد. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

آنچه که در اولین نظر از این دستگاه به چشم می آید، نمایشگر قوس دارش است، نمایشگر منحنی تفاوت های زیادی با نمایشگر مسطح ندارد و بیشترین تاثیر انحنا در افزایش دید در کناره هاست، با این حال از روبرو نیز تجربه ای متفاوت را خواهید داشت، تجربه ای که کمی شبیه به پرده سینما است!

>>تلویزیون های خمیده چه برتری نسبت به تلویزون های مسطح دارند ؟

dffsd

پنل به کار رفته در تلویزیون سری ۹۰۰۰ سامسونگ از نوع LCD/LED است و از این رو تامین نور پس زمینه صفحه نمایش از طریق لامپ های LED تامین می شود، تلویزیون سری ۹۰۰۰ سامسونگ جز نمایشگرهای HLED یا LED حاشیه ای با تاریکی موضعی یا لوکال دایمنت به شمار می رود، به این معنی که در این نوع از تلویزیون ها نور دهی از طریق LED هایی که در لبه های  پنل چیده شده است انجام میشود! این بدان معناست که در سرتاسر پشت پنل صفحه نمایش ال ایی دی وجود ندارد،

>>فلیپس اولین تلویزیون ۵۵ اینچی اندرویدی و خمیده جهان را با تکنولوژی Ambilight را رونمایی کرد

dfsd

تلویزیون سری ۹۰۰۰ سامسونگ از فناوری سه بعدی پشتیبانی می کند، این تلویزیون نیز همچون دیگر محصولات سه بعدی سامسونگ از فناوری اکتیو برای پخش تصاویر سه بعدی استفاده می کند، اندازه بزرگ این نمایشگر می تواند به راحتی قسمتی از خانه را اشغال کند، به علت بدنه قوسی که این تلویزیون دارد کناره ها مقداری به سمت جلو آمده اند و در نتیجه فضای بیشتری نسبت به تلویزیون های معمولی برای این دستگاه لازم است!

>>سونی از تلویزیون های ۴K جدید خود در ایران رونمایی کرد

item-4_tLanditem-3_tLand

 لبه های این تلویزیون با نوار فلزی پوشیده شده است که همراه با پایه فلزی زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده است. در لبه بالایی تلویزیون دوربینی قرار گرفته است که با فشار دادن به نرمی بیرون می آید، دستگاه از آن برای حرکت کنترل ریموت کنترل و مکالمات تصویری در اسکایپ و نرم افزار های دیگر استفاده می کند، مغز متفکر تلویزیون HUC9990  یک هاب مجزا به نام وان کانکت است که در جعبه ای مستطیلی شکل قرار گرفته است و با یک کابل به بدنه تلویزیون وصل می شود، تلویزیون خمیده HUC9990 سامسونگ به لطف به کارگیری فناوری لوکال دایمینگ کنراست عمیق و بسیار بالایی را ارائه می دهد،

>>سامسونگ از ساند بارهای مخصوص تلویزیون های منحنی رونمایی کرد

item-5_tLanditem-2_tLand

نمایشگر خمیده رنگ های مناسب و تصاویر نزدیک به طبیعی را به نمایش می گذارد، در مجموع کیفیت تصویر چه در حالت دو بعدی و چه در حالت سه بعدی بسیار خوب ارزیابی می شود و تصاویر به صورت زنده، شفاف و جذاب نمایش داده می شوند، تجربه تماشای تصویر در نمایشگر خمیده اگرچه آنگونه که تبلیغ می شود تفاوت زیادی با صفحات تخت ندارد ولی اگر با قیمتی مناسب ارائه شود، حتما مشتریان بسیاری را جلب خواهد کرد.

>>10 تا از بهترین تلویزیون های ۴K برای خرید

اگر عاشق دیدن فیلم های هیجان انگیز و تصاویر ورزشی هستید، تلویزیون های سری ۹۰۰۰ سامسونگ شما را در تصویر غوطه ور خواهد کرد! مخصوصا اگر از کیفیت ۴K و ویدئو های ۳D استفاده کنید، تلویزیون های سری ۹۰۰۰ سامسونگ بسیار فراتر از یک تلویزیون معمولی است و امکانات فراوان و جالبی را ارائه می دهد،

item-3_tLand

انحنای صفحه نمایش تجربه ای شبیه به صفحه نمایش سینما را ارائه می کند که در پخش فیلم های ۴K جذاب تر هم میشود! از طریق این تلویزیون و بدون نیاز از هیچ لوازم جانبی قادر به پخش فایل های مختلف صوتی و تصویری خواهید بود.

از طریق اسمارت آپ نرم افزارها و بازی های مختلف را نسب خواهید کرد، تصویر تلویزیون را به ابزار های هوشمند همانند تبلت و تلفن منتقل نموده یا از طریق ژست های حرکتی و دستورات صوتی تلویزیون می توانید تلویزیون را کنترل کنید، با وجود استفاده از دوربین ۵ مگاپیکسلی و پردازنده چهار هسته ای ، رابط کاربری نرم و روان تر از قبل اجرا می شود و امکاناتی فراتر از یک تلویزیون را به شما ارائه خواهد کرد.

منبع : Samsung

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.