دنیای فناوری

بازی دستینی اسپیس ۲ بتا شرکت اکتیویژن با استقبال ۴٫۶ میلیون نفری بازیکنان مواجه شد

463

xl_xl_Destiny-Artwork-Soldier2-62

شرکت اکتیویژن که یکی از معروف ترین کمپانی های تولید کننده بازی های کامپیوتری می باشد به تازگی نسخه بتای بازی دستینی را در اختیار گیمر ها قرار داده است تا باز خورد این بازی را ببیند خیلی جالب است که این بازی با استقبال ۴٫۶ میلیون نفری بازیکن ها روبرو شده است

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

تنها چند روز به پایان رسیدن نسخه بتای دستینی میرسد که شرکت سازنده آن یعنی اکتی ویژن جزئیاتی پیرامون استقبال بازیکن ها از این عنوان منتشر کرده است!

نسخه بتا دستینی با استقبال ۶/۴ میلیون نفری بازیکن ها مواجه شده است که شامل تمامی پلتفرم هایی است که بتای این بازی برای آن ها در دسترس بوده است. اریک هریش برگ سرپرست بخش ناشرین اکتیویژن در این رابطه گفته است که این بزرگترین بتا مربوط به کنسول های نسل حاضر و همچنین بزرگترین بتای مرتبط با یک آی پی جدید بر روی تمامی کنسول ها تا به امروز بوده است.

Destiny-Beta-Needs-14-3GB-of-HDD-Space-on-PS4-12-6GB-on-Xbox-One-Report-450649-2

 چنین استقبال گسترده ای از نسخه بتای دستینی برای این ما باور نکردنی است! ما از دیدن چنین استقبالی شگفت زده شده ایم، اما بتا فقط تجربه ای مختصر از بازی اصلی است

این استقبال پرشمار برای مدیرعامل استودیو سازنده یعنی بونگی هم بسیار راضی کننده بوده است. پیت پارسون مدیر این شرکت در این رابطه گفته است که ما حتی از اهداف پیش روی خودمان هم جلوتر قرار گرفته ایم و بازخوردهای صورت گرفته برای ما بسیار ارزشمند و گرانبها محسوب می شود.

منبع : digitaltreds

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.