دنیای فناوری

درز تصاویر و مشخصات فنی لومیا ۵۳۵ با برند مایکروسافت

492

لومیا 535 با برند مایکروسافت

دیروز مایکروسافت اعلام کرد که روز ۱۱ نوامبر از جدیدترین اسمارت فون خود با برند "مایکروسافت" رونمایی خواهد کرد. امروز علاوه بر جزئیات سخت افزاری این محصول، تصاویری متعلق به این گوشی در کشور چین لو رفته است. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اسمارت فون مذکور با نام "لومیا ۵۳۵" شناخته خواهد شد و نام مایکروسافت در پشت و جلوی گوشی درج شده است. گفته شده که لومیا ۵۳۵ دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن qHD یا ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل خواهد بود. از دیگر ویژگی شایعه شده می‌توان به پردازنده اسنپ دراگون ۲۰۰ با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. 

>>گزارش مالی مایکروسافت سه ماهه آخر و افزایش سود دهی نسبت به سال قبل

لومیا 535 با برند مایکروسافت

دوربین‌های عقب و جلوی لومیا ۵۳۵ به ترتیب ۵ و ۳ مگاپیکسلی است و یک باتری ۱۹۰۰ میلی آمپرساعتی نیز تغذیه کننده آن خواهد بود. مضاف بر اینکه این اسمارت فون قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را نیز خواهد داشت. 

>>چرا مایکروسافت بازی Mine Craft را ۲٫۵ میلیارد دلار خرید ؟

لومیا 535 با برند مایکروسافت

مایکروسافت قصد دارد رنگین‌کمانی هفت رنگی را از لومیا ۵۳۵ به بازار بفرستد. معرفی در روز سه شنبه خواهد بود و همان روز نیز جزئیات قیمت و زمان فروش را از زبان مایکروسافت خواهیم شنید. 

>>درز تصاویر و مشخصات فنی لومیا ۱۰۳۰ مایکروسافت جایگزین بعدی لومیا ۱۰۲۰

لومیا 535 با برند مایکروسافت

اسمارت فون های پایین رده و میان رده مایکروسافت در کشورهای در حال توسعه فروش خوبی دارند و معرفی یکی دیگر از این اسمارت فون ها می‌تواند به همه‌گیری هر چه بیشتر این برند در دنیا نیز کمک کند.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.