دنیای فناوری

۵ ویژگی جالب و کاربردی گوشی ال جی G3

856

LG-G3-12

گوشی هوشمند LG G3 می تواند به عنوان یکی از پرچمدار های قدر در بازار قرار بگیرد. حالا این گوشی با هموطن خودش یعنی Samsung S5 رقابتی تنگاتنگ دارد. در این مقاله می خواهیم پنج مورد از ویژگی های نرم افرازی گوشی LG G3 را بررسی خواهیم کرد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

شماره پنج : قلم مو مخفی

وقتی که آیکون هایی که در صفحه Home screen را نگه داریم یک قلم موی بنفش رنگ در گوشه آن ظاهر می شود، با لمس کردن این قلم مو باز می شود که می توانید بین آنها آیکون مورد علاقه تان را انتخاب کنید، می توانید اپلیکیشن مورد علاقه تان را با هر اسم یا حالت گرافیکی که مایل هستید، تغییرش بدهید! و از آن اضافه کند.

>>مشخصات فنی درز کرده از گوشی LG G3 Beat ، همان LG G3 Mini اما با نمایشگر ۵ اینچی !

شماره چهار : منوی مولتی تسکینگ

منوی بسیار زیبایی دارد که می توانید با zoom in یا zoom out کردن جزئیات بیشتری را ببینید. همانطور می توانید با Switch کردن به چپ و راست اپلیکیشن های بیشتری را ببینید و یا آن ها را ببیندید. البته منوی مولتی تسکینگ یک مقدار به IOS شباهت دارد ولی در کل خیلی خوب و کاربردی است.

lgg3onehand-100360832-large.idge

شماره سه : کیبرد 

کیبرد این گوشی از نگاه کلی شکل و قرار گیری کارکتر ها خیلی خوب است و اجازه تایپ سریع را به شما می دهد، چیزی که جالب توجه است گزینه Custimization است که در واقع همان تنظیمات است. شما می توانید هر طور که می خواهید این کیبرد را به سلیقه خودتان تغییر بدهید، می توانید زبان را تغییر بدهید و ارتفاع کیبرد را عوض کنید، با این تغییر می توانید کیبرد را بسته به سایز انگشتانتان بزرگ یا کوچک کنید. همینطور می توانید گزینه های دیگر را تغییر دهید، مثل تکه کردن کیبرد یا تغییر رنگ آن! می توانید کلمه اصطلاح خودکار خاموش یا روشن کنید یا میزان قدرتش را افزایش بدهید تا بتوانید با یک دست به سادگی تایپ کنید به علاوه می توانید از گزینه تایپ به وسیله Swipe کردن استفاده کنید.

>>ال جی G3 اولین گوشی خواهد بود که طی این هفته آپدیت اندروید ۵٫۰ لالیپاپ را دریافت خواهد کرد

شماره دو : امنیت

گزینه های زیادی برای رمز ورود به گوشی داریم، گزینه های جالب و زیادی را می توانید برای رمز ورود انتخاب کنید، مثل تب کردن روی صفحه نمایش که با وجود خاموش بودن نمایشگر می توانید طرح رمز را بر روی آن بکشید که می تواند برای کسانی که دوست ندارند کسی به گوشیشان دست بزند خیلی مفید باشد.

lgg3knockcode-100360826-large.idge

شماره یک : کیلیت تری

بهترین ویژگی نرم افزاری برای این دستگاه که برای همه خیلی مهم است، کیلیپ تری در واقع یک کپی و پیست کردن است، می توانید هر چیزی را کپی کنید یا اسکن شات بگیرید و اینجا کپی کنید، می توانید تمام چیزهایی که کپی کرده اید در یک جا نگه دارید و هر موقع که به آنها نیاز داشته باشید از آن ها استفاده کنید، به علاوه ویژگی های جالب دیگری هم در سیستم عامل ال جی وجود دارد که شبیه به IOS است.

منبع :  Cnet

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.