دنیای فناوری

سامسونگ از سری جدی گوشی SM-E500F خود رونمایی خواهد کرد

385

>>Samsung_SM-E500F-tech-boom.com-01

این روزها شرکت سامسونگ با سیر نزولی فروش محصولات خود نسبت به سال گذشته مواجه است و پتنت‌های این شرکت نسبت به سال گذشته شرایط مطلوبی در بازار ندارند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018
شاید بتوان برای سامسونگ امیدوار بود؛ مدیران این شرکت با اشراف به شرایط نا‌مطلوب فروش گوشی‌های موبایل سامسونگ در حال چاره اندیشی‌اند. بنا به بعضی گزارش‌های تایید نشده، برخی از مقامات ارشد بخش موبایل سامسونگ تغییر کرده‌اند و سیاست‌گذاری چرخه تولیدات موبایل ۲۰۱۵ سامسونگ قرار است کمی کندتر بچرخد.
شاید دیگر خبری از تنوع بسیار زیاد و گیج کننده گوشی‌های سامسونگ در سال آینده نباشد! ممکن است تصمیم گیری‌های تازه مردمان سئول سبب شود تا در بازارهای مختلف، کاربران ساده‌تر خرید کنند و این شاید پایانی بر بدشانسی‌های پشت در پشت سامسونگ باشد.
Samsung_SM-E500F-tech-boom.com-02
احتمالا نزدیک‌ترین شروعی که برای تصمیمات تازه سامسونگ متصوریم، با سری E شروع خواهد شد. به تازگی سایت هندی Zauba با استناد به اسناد وارداتی این کمپانی، خبر از یک محصول نا‌آشنا با عنوان SME500F داده است. این محصول قرار است با قیمت ۱۵۱ دلار آمریکا (معادل ۹۳۷۸ روپیه) در هندوستان عرضه شود. تنها با توجه به قیمت آن می‌توان گفت هندی‌ها با یک گوشی پایین رده طرف خواهند بود.
در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این کالا در دست نمی‌باشد، ولی SamMobile بر این باور است که E500F در پروژه نهایی مانند مدل‌های قبلی مثل A3 ،A5 و A7 به صورت تک حرفی نام‌گذاری خواهد شد.
منبع : gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.