دنیای فناوری

درز اطلاعات جدید در مورد تبلت آیپد ایر پلاس اپل : ۱۲٫۲ اینچ ، استفاده از چیپ A9

413

ipad-air-2-2

شایعات جدید نشان از ۱۲٫۲ اینچی‌بودن تبلت بزرگ اپل دارد. گفته شده که این تبلت به چیپ‌های جدید A9 مجهز می‌شود و احتمالا بین ماه‌های آوریل تا ژوئن ۲۰۱۵ رونمایی خواهد شد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

مجله ژاپنی Mac Fan در شماره ماه ژانویه خود اطلاعات جدیدی را از تبلت بزرگ اپل با نام "آیپد پرو" یا "آیپد ایر پلاس" منتشر کرده است. بر اساس طرحی که این مجله از تبلت آینده اپل رسم کرده، آیپد ایر پلاس دارای صفحه نمایشی ۱۲٫۲ اینچی و با اندازه دقیق ۳۰۵٫۳۱×۲۲۰٫۸×۷ میلی‌متر خواهد بود. 

در حالی که شایعات گذشته از ۱۲٫۹ اینچی بودن این تبلت خبر می‌دادند، این دومین باری است که منابع ژاپنی به اندازه ۱۲٫۲ اینچی این تبلت اشاره دارند.

ipad_air_plus

به گفته مک فن، آیپد ایر پلاس دارای پردازنده A9 اپل خواهد بود که نسخه بهینه‌شده ای از A8X کنونی آیپد ایر ۲ می‌باشد. جالب است که شایعات گذشته از مجهز بودن این تبلت به پردازنده‌های A8X کنونی خبر می‌دادند.

در کنار این آپگریدها، تبلت مذکور دارای بلندگوهای دوگانه در بالا و پایین دستگاه خواهد بود تا کیفیت صدای استریو را بیش از گذشته افزایش دهد. 

مک فن همچنین خبر داده که اپل بر روی ورژن چهارم آیپد مینی نیز کار می‌کند و قرار است علاوه بر میزبانی چیپست A8X دارای ضخامت کمتری نیز باشد. مک می‌گوید که با معرفی آیپد مینی ۴، تولید آیپد مینی و آیپد مینی ۳ متوقف خواهد شد. 

این گزارش به معرفی آیپد ایر پلاس بین ماه آوریل و ژوئن ۲۰۱۵ اشاره دارد. اوایل همین ماه نیز آنالیزور مشهور KGI، مینگ چی کو گفته بود که احتمالا تولید انبوه آیپد بزرگ‌تر در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد شد.

منبع : phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.