دنیای فناوری

فیسبوک قرار است نسخه وب برنامه سرویس پیام رسان واتس اپ رو راه اندازی کند

454

untitledggg

به نظر واتس‌اپ قصد دارد ورژنی از سرویس پیام‌رسان خود را به وب نیز بیاورد.  شایعات پیرامون این تصمیم پس از آن قوت گرفت که پاول دورف از مؤسسین اپلیکیشن تلگرام در مصاحبه ای با تک‌کرانچ گفت که "گمان می‌کند واتس‌اپ در حال تولید یک ورژن مخصوص وب برای اپلیکیشن خود است چون پیش‌تر تلاش کرده بود توسعه دهنده وب ما را استخدام کند."

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

در حالی که واتس‌اپ تاکنون در مورد این سیاست سخنی به میان نیاورده، بررسی‌های وبسایتی به نام androidcentral نشان می‌دهد که تصمیم واتس‌اپ در این مورد جدی است.ین وبسایت با بررسی کدهای آپدیت اخیر این اپلیکیشن، متوجه اشاراتی به WhatsApp Web شده است.

علاوه بر این اشاره آشکار، کدهای نوشته شده نیز مربوط به لاگین به یک سرویس وب می‌باشد.شاید نتوان به کمک این شواهد به تصمیم واقعی واتس‌اپ پی برد، اما به نظر توسعه دهندگان این اپلیکیشن در حال بررسی عملکرهای مربوط به وب هستند.

whatsapp skitch.png

واتس‌اپ با دارا بودن حدود ۶۰۰ میلیون کاربر، بزرگ‌ترین سرویس دهنده رد و بدل پیام در دنیاست که هنوز ورژن وب ندارد. این در حالی است که رقبای این اپلیکیشن چون لاین، وایبر، تلگرام و وی‌چت همگی اجازه استفاده از سرویس‌هایشان را از طریق تلفن همراه و وب می‌دهند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، این دومین توسعه بزرگ این اپلیکیشن محسوب خواهد شد. پیش‌تر اخبار بسیاری از تصمیم واتس‌اپ برای اضافه کردن امکان گفتگوی صوتی نیز شنیده شده بود.

منبع : androidcentral

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.