دنیای فناوری

گلکسی S6 بدنه یک دست فلزی از جنس آلومنیوم و نمایشگری منحنی خواهد داشت

507

گلکسی s6

همچنان که به سال جدید میلادی نزدیک می شویم, شایعات در مورد گلکسی اس ۶ سامسونگ بیشتر و بیشتر می شود.جدید ترین اطلاعات درز کرده حاکی از آن دارند که بدنه ی S6  تماما فلزی بوده و دیگر خبری ازآن پلاستیک همیشگی نیست. همچنین منظور از بدنه فلزی تنها در مورد یک فریم فلزی صحبت نیست مانند فریمی که در نوت ۴ و آلفا وجود داشت و احتمال زیاد مانند گوشی HTC One M8 و یا سایر گوشی های که با بدنه تمام فلزی عرضه می شوند هست.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

به علاوه طبق شایعات پرچمدار جدید سامسونگ با صفحه نمایش منحنی یا خمیده که در دو سمت آن قرار دارد عرضه می شود.سامسونگ در نوت اج نیز از این نمایشگر استفاده کرده بود.با این تفاوت که در نوت اج در یک سمت گوشی این انحنا دیده میشد و احتمالا در اس ۶ در دو سمت گوشی وجود خواهد داشت. ممکن است اس ۶ نیز مانند نوت ۴ در دو نسخه ی اج و ساده عرضه شود یا فقط یک نسخه با صفحه نمایش خمیده روانه ی بازار شود.

>>مشخصات فنی درز کرده از گوشی هوشمند گلکسی S6 در اسکرین شات جدید بنچمارک AnTuTu

خبر دیگر در مورد چیپست استفاده شده در این گوشی است.انتظار می رود اس۶ در دو نسخه با پردازنده های متفاوت عرضه شود.

دو چیپست Exynos 7  شرکت سامسونگ( احتمالا Exynos 7 octa 7420 (و دیگریSnapdragon 810  شرکت کوالکام.لازم به ذکر است هر دو پردازنده توانایی پردازش دستورات بصورت ۶۴ بیت را دارا می باشند.

>>سامسونگ در گلکسی S6 از حافظه های پر سرعت UFS 2.0 بهره خواهد برد

طبق منابع معتبر نباید منتظر معرفی اس ۶ در نمایشگاه CES2015  که در ماه ژانویه برگذار میشود باشیم.احتمالا اس۶ در سه ماه ی دوم ۲۰۱۵ معرفی شود. با احتمال قوی در ماه آوریل.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.