دنیای فناوری

شیائومی Arch با لبه خمیده رقیب سرسخت گلکسی نوت اج در راه است

490

untitledddfd

در حالی که پتنت‌های "گلکسی نوت اج" پیش از عرضه لو رفته بود، با این وجود، هنگام معرفی در کنار "گلکسی نوت ۴"، این گوشی جدید سامسونگ با استقبال خوبی از سوی رسانه‌ها و کاربران رو به رو شد. اخیرا پوستری منتسب به کمپانی چینی شیائومی که رقیب جدی برای سامسونگ به حساب می‌آید، منتشر شده که در آن محصولی مشابه گلکسی نوت اج با خمیدگی صفحه نمایش، ولی این بار از هر دو سمت، با عنوان Xiaomi Arch نمایش داده می‌شود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

ا استناد به اطلاعات موجود در پوستر مذکور، قسمت‌های خمیده این گوشی هوشمند برای نمایش اعلان‌ها، کنترل‌ها و همچنین اعلام نتایج مسابقات ورزشی و و بازار بورس استفاده می‌شود.

>>معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۴ Edge + ویدئو

همچنین در پوستر منتشر شده به این موضوع اشاره شده که شیائومی آرک، اولین گوشی هوشمند دنیا با صفحه‌نمایش خمیده در هر دو طرف است.

>>میزان فروش گوشی هوشمند در سه ماه سوم سال ۲۰۱۴ و پیشروی شیائومی تا رده سوم دنیا

اگر این گوشی برای شما بسیار جذاب بوده و قصد خرید آن را دارید، بهتر است بدانید که شیائومی آرک در حال حاضر تنها یک طرح مفهومی است و هنوز هیچ نوع اطلاعات رسمی از جانب کمپانی سازنده منتشر نگردیده. اما با نگاهی به گذشته، متوجه خواهیم شد که احتمال عرضه این محصول در آینده وجود خواهد داشت؛ زیرا شرکت مذکور سابقه زیادی در زمینه الگو برداری از محصولات دیگر شرکت‌ها دارد.

منبع : Phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.