دنیای فناوری

بررسی اجمالی گوشی هوشمند لنوو Vibe X2 + ویدئو

515

gsmarena_101

امروزه تولید اسمارت فون هایی با کارایی بالا امر دشواری است.اما لنوو با عرضه ی vibe x2  به این مهم جامه ی عمل پوشاند.اسمارت فونی که با طراحی جذاب و در رنگهای متنوع روانه بازار شده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

صد در صد افرادی خواهند بود که به این گوشی علاقه نداشته باشند،اما به ما اعتماد کنید این گوشی بسیار دوست داشتنی خواهد بود.لنوو با خریداری متورولا یکی از رقیب های خود را در خارج از کشور چین حذف کرد. با جاه طلبی شرکت هایی چون سامسونگ و اپل و ال جی نشان دادن تبلیغات زرق و برق دار بهترین راه برای جلب نظر خریدارست.

gsmarena_010

لنوو با طراحی چند لایه vibe x2  آن را مانند یک کیک درست کرده با این تفاوت که این کیک اصلا خوشمزه نیست چون ماده بکاررفته در آن پلاستیک می باشد.

>>لنوو K3 گوشی ۱۰۰ دلاری لنوو برای رقابت با گوشی های شیائومی

gsmarena_006

این گوشی دارای رنگهای متنوعی است.مدلی که ما آن را بررسی می کنیم رنگ گلدvibe x2  می باشد. همانطور که گفتم vibe x2 دارای طراحی چندلایه می باشد.این لایه ها از سمت نمایشگر به سمت قاب پشتی به ترتیب: مشکی،پرتغالی،زرد پرتغالی و در نهایت رنگ گلد. به دلیل طراحی این گوشی، قاب پشتی قابل بازشدن نیست(توسط کاربر). ظرفیت باتری vibe x2 ،۲۳۰۰ میلی آمپر است.وزن ابعاد این اسمارت فون به ترتیب ۱۲۰g و ۱۴۰٫۲ x 68.6 x 7.3 mm میباشد.

>>درز تصاویر و مشخصات فنی فبلت ۷ اینچی لنوو در سایت TENNA

gsmarena_007

در قلب این گوشی چیپست ۸هسته ای media tek قرار دارد.که دو پردازنده ی ۴هسته را کنترل می کند(یکی با فرکانس ۲گیگاهرتز و دیگری ۱٫۷ گیگاهرتز) vibe x2  دارای ۲ گیگ رم می باشد.اندروید کیت کت نسخه ی ۴٫۴ به همراه رابط کاربری vibe 2  عملکرد بسیار مناسبی داشته به طوری که در استفاده از این گوشی هیچ لگ و تأخیری ندیدیم.

gsmarena_008

صفحه نماش ۵ اینچی این گوشی دارای رزولوشن FDH بوده و پنل آنIPSLCD  می باشد. رنگهای نمایش داده شده در این نمایشگر بسیار شارپ و زنده می باشد.دوربین۱۳ مگا پیکسلی (به همراه فلاش LED) نیز مانند سایر قسمت های آن عملکرد بسیار خوبی دارد.

>>لنوو از دو گوشی هوشمند Vibe X2 و Vibe Z2 رونمایی کرد

البته vibe x2   مانند اکثر گوشی ها, بدون اشکال نیست.این اسمارت فون تنها دارای یک نسخه ۳۲ گیگا بایتی بود و متاسفانه از درگاه microSD نیز پشتیبانی نمی کند.خوشبختانه لنوو گیرنده ی رادیو FM را در این گوشی قرار داده. شما میتوانید ویدئو بررسی این محصول را در ادامه مشاهده کنید.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.