دنیای فناوری

درز تصاویری جدید از گوشی گلکسی S6 سامسونگ

621

Coque-Samsung-Galaxy-S6-01

افزایش ترافیک شایعات مربوط به گلکسی S6 نشان از نزدیک بودن معرفی آن دارد. SamMobile حالا خبر آورده که این گوشی در جلسه ای خصوصی برای شرکایی خاصی از سامسونگ در CES 2015 به نمایش در می‌آید.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

شایعات و گفت و شنودهای پیرامون گلکسی S6 در هفته‌های اخیر شدت گرفته و اغلب وبسایت‌های خبری این اتفاقات را نشان از معرفی زودهنگام پرچمدار بعدی سامسونگ می‌دانند.

Coque-Samsung-Galaxy-S6-03

امروز دو وبسایت خبری، همزمان اطلاعات جدیدی را از این گوشی منتشر کرده‌اند. نخست وبسایت معتبر SamMobile بود که تأیید کرد گلکسی S6 قرار است در حاشیه مراسم CES 2015 به نمایش در بیاید. 

این وبسایت خبر داده که گلکسی S6 و مدل‌ دیگری از آن در "مراسمی خصوصی" و برای "شرکای خاصی" از سامسونگ به نمایش در می‌آید. این وبسایت اشاره کرده که مشخص نیست منظور از مدل‌ دیگر گلکسی S6 اج می‌باشد و یا خیر.

>>گوشی گلکسی اس ۶ مدل EDGE نیز خواهد داشت

سامسونگ در سال‌های اخیر نشان داده که پرچمدار سال جدید را در اواخر ماه فوریه تا می معرفی می‌کند و به همین دلیل نمایش خصوصی و نه عمومی آن با روال سابق سامسونگ تناقضی به وجود نمی‌آورد. گفته می‌شود که نمایش زودهنگام این گوشی می‌تواند نشان از تلاش‌های این شرکت در قانع ساختن شرکای سامسونگ پس از مشکلات بزرگ سال ۲۰۱۴ باشد.

Coque-Samsung-Galaxy-S6-02

در عین حال امروز وبسایت NWE که سابقه بسیار خوبی در افشای جزئیات محصولات اپل و سامسونگ دارد تصاویر جدیدی از بدنه فلزی این گوشی را منتشر کرده تا بتوانیم نگاهی دقیق‌تر به آن داشته باشیم.

>>مشخصات فنی درز کرده از گوشی هوشمند گلکسی S6 در اسکرین شات جدید بنچمارک AnTuTu

Coque-Samsung-Galaxy-S6-00

NWE می‌گوید که این مدل توسط سامسونگ برای ساخت تأییده دریافت کرده، اما منبع خبری‌اش مشخص نکرده که این تصاویر متعلق به ورژن اصلی گلکسی S6 می‌باشد یا مدلی دیگر از آن. بنابر اطلاعات بنچمارک آنتوتو، گلکسی S6 دارای صفحه نمایشی QHD، سه گیگابایت رم، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ (یا اگزینوس ۷۴۲۰) و دوربین عقب ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود.

منبع : Sammobile

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.