دنیای فناوری

معرفی تلویزیون فوق نازک سونی در نمایشگاه CES 2015

691

sony

شرکت سونی با معرفی سری جدید تلویزیون‌های «براویا» (Bravia) پا به نمایشگاه CES 2015 (یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فن‌آوری در جهان که در شهر لاس‌وگاس آمریکا در حال برگزاری است) گذاشته است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

سری جدید تلویزیون‌های براویا که تنها ۴٫۷ میلی‌متر قطر دارند، با مدل (XBR 900C 4K) و در سه اندازی ۶۵، ۵۵ و ۷۵ اینچی عرضه خواهند شد. در این محصول از سیستم پردازنده جدید (X1 4K) استفاده‌شده است. این فن‌آوری نقش مهمی را در بهبود کیفیت و شفافیت تصاویر ۴K ایفا می‌کند. این فن‌آوری وظیفه کنترل «دینامیک رنج»‬‬ (Dynamic Range) و نمایش بهتر رنگ‌ها را دارد.

>>سونی از تلویزیون های ۴K جدید خود در ایران رونمایی کرد

تمامی تلویزیون‌های جدید سونی با رابط‌های کاربری «پلی‌استیشن ناو» (PlayStation Now) و «اندروید تی وی» (Android TV) سازگاری دارند. همچنین امکان استفاده از مرورگر اینترنت و جستجوی صوتی برای کاربران وجود دارد. دیگر مدل‌های این سری از محصول جدید سونی، تا آغاز فصل بهار در اندازه‌های ۴۳ تا ۷۵ اینچ، به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

>>تلویزیون های خمیده چه برتری نسبت به تلویزون های مسطح دارند ؟

در حال حاضر در مورد قیمت این سری از محصولات جدید سونی اطلاعات دقیقی وجود ندارد. اما نمی‌توان انتظار قیمت پایینی از تلویزیون ۷۵ اینچی ۴K سونی که تنها ۴٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد را داشت.

منبع : Engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.