دنیای فناوری

بررسی اجمالی گوشی هوشمند گلکسی A5 ، میان رده زیبا و پر قدرت سامسونگ

809

 

چه کسی میگوید که یک گوشی میان رده لزوما باید بی  کلاس و سطح پایین به نظر برسد؟ سامسونگ به هیچ وجه چنین عقیده ای ندارد و این رویکردش را با عرضه ی گوشی گلکسی A5 به نمایش گذاشته است.گلکسی A5 محصولی با کیفیت و سطح بالاست با ظاهر و ویژگی هایی بسیار خوب که به راحتی میتواند شما را از خرید یک پرچم دار منصرف کرده و دلبسته ی خود نماید.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

گوشی گلکسی A5 دارای ضخامت بسیار کم ۶٫۷ میلی متری بوده و فلزی بودن فریم تخت دور آن و کلیدهایش زیبایی خاصی به آن بخشیده است.این گوشی دارای صفحه ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل است که سوپر آمولد بودن آن به خوبی کیفیت فوق العاده اش را تضمین میکند و همه ی این ها در حالی که بدانیم وزن گوشی فقط ۱۲۳ گرم است دلچسبتر نیز میشود. قبل از آنکه ادامه دهیم خوب است ویدیوی زیر را مشاهده کنید تا بهتر با ابعاد و ظاهر زیبای این گوشی آشنا شوید. 

gsmarena_001 (6)

از لحظه ای که شما این محصول را در دست میگیرید کاملا تاکید سامسونگ بر باکیفیت ساختن آن را حس میکنید. فلز مات و یکدست اطراف آن و کلید های خوش ساختش حس بسیار خوبی را منتقل میکنند. گوشه های این وسیله خمیدگی بسیار اندکی دارد که با دو خط تزیین گردیده اند.

گرچه صفحه ی نمایش این محصول کیفیت رتینا با تراکم ۲۹۴ پیکسل بر اینچ را ندارد اما این به هیچ وجه دال بر جذاب و خیره کننده نبودن آن نیست. تصاویر از شارپنس کافی برخوردار بوده و رنگ ها زنده مینماید. رنگ مشکی آن کاملا تاریک و سیاه است. سامسونگ بار دیگر توانست کیفیت بالای صفحات نمایش سوپر آمولد را توسط این گوشی به رخ رقبا بکشد.

gsmarena_004 (1)

گلکسی A5 دارای پردازنده ی ۶۴ بیتی اسنپ دراگون ۴۱۰ بوده که با حافظه ی رم دوگیگابایت همراه شده است. همچنین دوربین اصلی این گوشی ۱۳ و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل می باشد که هر دوی آن ها قابلیت فیلم برداری فول اچ دی (۱۰۸۰)  دارند.

gsmarena_003 gsmarena_002 (2)

این گوشی هم زمان دو سیم کارت را پشتیبانی میکند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شیار مربوط به سیمکارت دوم در صورت لزوم میتواند به عنوان شیار کارت حافظه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سامسونگ گلکسی A5 یک گوشی تمام عیار و همه چیز تمام است که به خوبی توانست ما را مجذوب خود نماید. بنا بر این جا دارد به زودی برسی کامل و همه جانبه ی  آن را در آی تی رادار خدمتتان ارایه نماییم. 

قیمت این گوشی در حال حاضر ۱۰۱۹۰۰۰ هزار تومان می باشد 

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.