دنیای فناوری

ال جی : کوالکام در صورتی که چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰ را برای سامسونگ آپدیت کند شکایت خواهد کرد

553

qualcomm

رسانه‌های کره‌ای می‌گویند که در صورت نهایی شدن تصمیم کوالکام بر اصلاح اسنپ‌دراگون ۸۱۰ ال‌جی از این کمپانی شکایت خواهد کرد. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

وبسایت Korea Times به نقل از منابع آگاه خبر داده که در صورت اعمال اصلاحات در چیپست های اسنپ‌دراگون ۸۱۰ توسط کوالکام،ممکن است ال‌جی علیه این کمپانی شکایت کند. 

>>ال جی مشکل داغ شدن زیاد چیپ ست اسنپ دراگون ۸۱۰ را رد کرد

بر اساس گزارش‌های هفته قبل، به دنبال گرم‌شدن بیش از حد چیپست های اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و تصمیم سامسونگ مبنی بر کنارگذاشتن این چیپست ها، کوالکام گفته بود که اصلاحات لازم را در این چیپست به منظور جلب نظر سامسونگ اعمال خواهد کرد. 

یکی از منابع آگاه به کوریا تایمز می‌گوید: "در صورتی که کوالکام تصمیم خود برای اصلاح اسنپ‌دراگون ۸۱۰ را تأیید کند، به معنی وجود مشکلاتی در آن است. این اتفاق می‌تواند سرآغاز یک دعوای حقوقی باشد."

>>کوالکام برای راضی کردن سامسونگ پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۱۰ را آپدیت خواهد کرد

ال‌جی جی فلکس ۲ مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۱۰ از اواخر ماه ژانویه راهی بازارهای کره خواهد شد. همچنین فبلت جدید شیائومی Mi Note Pro نیز به این چیپست مجهز شده است.  

یکی از مدیران ارشد ال‌جی هفته گذشته گفته بود که نشانه ای مبنی بر گرم‌شدن بیش از حد اسنپ‌دراگون ۸۱۰ مشاهده نکرده است و نسبت به چیپست های کنونی بازار گرمای کمتری تولید می‌کند. 

به گفته خبرگزاری بلومبرگ، سامسونگ به جای اسنپ دراگون ۸۱۰ از چیپست های اختصاصی اگزینوس خود در گلکسی S6 استفاده می‌کند. کوالکام و سامسونگ تاکنون به این اخبار واکنشی نشان نداده‌اند. 

>>آشنایی با برخی ویژگی های چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰ کمپانی کوالکام

کیم جی سان از تحلیلگران بازار به کوریا تایمز می‌گوید که به دلیل پرچمدار نبودن جی فلکس ۲، اصلاح اسنپ‌دراگون ۸۱۰ نباید مشکل بزرگی تفسیر شود. 

از سوی دیگر وی سامسونگ را یکی از مهم‌ترین شرکای کوالکام می‌داند که به مشکلات گزار‌ش‌شده از سوی آن توجه خاصی نشان می‌دهد. سامسونگ علاوه بر استفاده از چیپست های اسنپ‌دراگون، آنها را برای کوالکام تولید نیز می‌کند.

منبع : Korea Times

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.