دنیای فناوری

۲۰ اپلیکیشن کارآمد برای کسب و کارهای کوچک (قسمت دوم)

172

 

اداره کردن کسب و کارهای کوچک ضمن رسیدگی به شکایات مشتریان، پیگیری زمان بندی کار کارمندان و نظارت بر هزینه ها، کار دشواری است. اگر به دنبال افزایش بهره وری و سازمان دهی هستید یا اگر در نقش کارآفرین قصد دارید زندگی خود را کمی آسان تر کنید.

قیمت لپ تاپ ایسوس آموزش برنامه نویسی قیمت گلکسی نوت ۸

یک اپ خوب، همان چیزی است که به آن نیاز دارید برای اینکه به شما کمک کنیم در دریای بی پایان اپ ها گشتی بزنید، فهرستی از بهترین اپ ها را گردآوری کرده ایم. این ۲۰ اپ کمک می کنند فهرست وظایف روزانه خود را در کسب و کار کوچکتان سازماندهی کنید و همچنان در صدر باشید.

>>  ۲۰ اپلیکیشن کارآمد برای کسب و کارهای کوچک (قسمت اول)

Expensify

Expensify

زمانی که در سفری تجاری به سر می برید، ثبت هزینه ها میتواند دردسر ساز باشد. Expensify این فرایند را تا حد زیادی آسان می سازد. میتوانید کارت پیش پرداز (debit card) یا کارت اعتباری خود را به اکانت Expensify لینک کنید؛ به این ترتیب هزینه ها مستقیما در گزارش هزینه قرار می گیرند. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، می توانید با استفاده از گوشی خود از قبض ها استخراج می کند.

سپس می تواند گزارش هزینه ای تهیه کنید که تنها چند دقیه طول می کشد. Expensify به ازای هر اکانت فعال برای گروه یا کاربران شرکت، ماهیانه بین ۵ تا ۹ دلار هزینه بر می دارد و شرکت هایی با بیش از هزار کارمند می توانند از قیمت های اختصاصی بهره مند شوند. این اپ در تمام گوشی ها از جمله آیفون، اندروید، بلک بری و ویندوز فون و در تمام دسکتاپ ها کار می کند.

PayPal

paypal

این اپ پلتفرم مناسبی برای پرداخت است. گاهی به عنوان مالک کسب و کاری کوچک باید کارهای زیادی انجام دهید. PayPal این امکان را می دهد که حساب پیش پرداز یا اعتباری یا دیگر حساب های بانکی خود را به اکانت PayPal خود لینک کنید؛ به این ترتیب تراکنش ها سریع و آسان مس شوند. PayPal در واکنش به ظهور Square، اپلیکیشنی ساخت که به کسب و کارها اجازه میدهد از کارت خوان آی پد و PayPal به عنوان دفتر ثبت قابل حمل استفاده کنند.

طرح خدمات بازرگانی استاندارد PayPal رایگان است و می توانید کارت های اعتباری و PayPal را در سایت خود و در فروشگاه بپذیرید. طرح حرفه ای هر ماه ۳۰ دلار هزینه دارد و شامل ویژگی هایی همچون امکان میزبانی و سفارشی کردن پرداخت آنلاین است. شرکت PayPal همچنین به شرکت هایی که پرداخت هایشان را به مدت حداقل سه ماه با PayPal انجام داده باشند و در سال حداقل ۲۰٫۰۰۰ دلار از فروش اپ PayPal کسب کنند، وام کسب و کارهای کوچک عرضه می کند.

Square

square

این اپ پرداخت، از کارت خوان اعتباری قابل حملی برای انجام تراکنش های سریع و راحت استفاده می کند. Square مخصوص کسب و کارهایی نظیر سالن های زیبایی و مغازه های خرده فروشی است.

کسب و کار شما با هر بار کارت کشیدن ۲٫۷۵ درصد شارژ می شود و به طور خودکار از خرید کسر خواهد شد و روز بعد در حساب بانکی شما منعکس می شود. Square برای پرداخت های همراه مثل Apple pay یک کارت خوان بدون تماس و کارت خوان تراشه ارائه می دهد که برای پرداخت پیش از موعد ۴۹ دلار و برای هر تراکنش ۲٫۷۵ دلار هزینه برمی دارد.

کسب و کارهای بزرگتر با درآمد سالیانه بیش از ۲۵۰٫۰۰۰ دلار می توانند برای دریافت قیمت های اختصاصی با Square تماس بگیرند. این اپ در تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها کار می کند.

Gusto

gusto-app

برای کارفرمایانی که از Gusto استفاده می کنند که پیش تر با عنوان ZenPayroll شناخته می شد، کل فرایند حقوق و دستمزد، مالیات و مزایا بسیار ساده تر شده است. این شرکت در حال حاضر به بیش از ۲۵٫۰۰۰ مشتری خدمات رسانی می کند.

علاوه بر پذیرش سازمانی کارمندان به صورت آنلاین onboarding این اپ به طور خودکار استخدامی های جدید در دولت را گزارش میدهد، کسر مزایا و پرداخت پاداش کارگران را خودکار کرده و فیش حقوقی دیجیتالی به کارمندان ایمیل می کند. Gusto دارای قیمت پایه ۲۹ دلار در ماه و ۶ دلار در ماه به ازای هر نفر است و یک کسب و کار با ۱۰ کارمند هر ماه باید ۸۹ دلار بپردازد.

Boxmeup

boxmeup1

اپ اندرویدی رایگانی است که بسته ها و کانتینرهای شما را ردیابی می کند. با کمک این اپ می توانید برچسب های مناسب QR را چاپ و اسکن کنید و هر زمان که بخواهید از طریق تلفن همراه خود فهرست اقلام را در کانتینر متوقف کنید. با استفاده از Boxmeup میتوانید تمام کانتینرهای خود را برای یافتن یک قلم جنس خاص جست و جو کنید. متاسفانه، اپ مخصوص آیفون وجود ندارد، گرچه می توانید با استفاده از آیفون به وب سایت موبایل Boxmeup دسترسی داشته باشید.

Evernote

Evernote

از این اپ می توان برای سینک کردن یادداشت ها در تمام دستگاه های موبایل و دسکتاپ استفاده کرد. اگر کار خود را با یک کسب و کار کوچک راه اندازی می کنید، احتمالا با سیلی از توصیه ها و نصایح اطرافیانتان مواجه می شوید.

Evernote فضای فوق العاده ای برای سازماندهی این گونه تراوش های عقلی است. نسخه رایگان Evernote به کاربران اجازه می دهد تا هر ماه ۶۰ مگابایت داده آپلود کنند. نسخه Plus هر سال ۲۴٫۹۹ دلار هزینه دارد، اما دارای آپلود ماهیانه یک گیگابایت است و می توانید هنگامی که آفلاین هستید، به یادداشت ها دسترسی داشته باشید و ایمیل ها را در Evernote ذخیره کنید.

نسخه پریمیوم هر سال ۴۹٫۹۹ دلار هزینه دارد و ۱۰ گیگابایت داده در ماه و همچنین ویژگی های زیاد دیگری را ارائه میدهد. Evernote مخصوص کسب و کار، به ازای هر کاربر در ماه ۱۲ دلار هزینه دارد و شامل تمام ویژگی های پریمیوم است. اما با ویژگی های اجرایی و گروهی بیشتر؛ مانند: به اشتراک گذاری سند و یادداشت ها برای سهیم کردن کارمندان در دسترسی به اطلاعات مهم.

KanbanFlow

KanbanFlow

با کمک این اپ که مبتنی بر وب است، مدیران می توانند وظایفی را برای همکاران خود تعیین کنند، اسناد را آپلود و بر اساس تاریخ، زمان بندی کنند. KanbanFlow جریان کار شما را مجسم کرده و ارتباط میان اعضای گروه را ساده می کند.

نسخه اولیه KanbanFlow رایگان است و در اکثر تلفن های هوشمند، پی سی ها و مک ها کار می کند. نسخه پریمیوم پنج دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد و با ویژگی های همچون ضمیمه های فایل، تاریخ بازبینی و نمودار cumulative flow همراه است که امکان تجزیه و تحلیل سابقه کاریتان را می دهد.

باری تهیه نسخه پریمیوم، ابتدا برای اکانت رایگان ثبت نام کرده و بعد روی دکمه get premium در گوشه صفحه سمت راست کلیک کنید.

Dropbox

Dropbox

با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر، این اپ محبوبترین پلتفرمی است که در آن ذخیره سازی و اشتراک گذاری فایل ها در ابر صورت می گیرد. گرچه ابر Dropbox می تواند به نفع تمام کسب و کارهای کوچک باشد، اما خدماتی که ارائه می دهند و به روش مطمئنی برای اشتراک گذاری اطلاعات نیاز دارند.

Dropbox برای اشخاص، طرح ابتدایی را رایگان و طرح حرفه ای را با قیمت ۹٫۹۹ دلار در ماه و برای تیم ها، طرح تجاری را با قیمت ۱۵ دلار به ازای هر کاربر عرضه می دارد. Dropbox دارای نسخه آزمایشی رایگان نیز هست که در تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها کار می کند.

Mailchimp

Mailchimp

اگر به دنبال این هستید که ایمیل بهتری ارسال کنید. Mailchimp یک ضرورت است. این ابزار در ساخت ایمیل به شما کمک می کند تا فهرست نامه های ارسالی خود را مدیریت کنید و به راحتی برای ارسال به مشترکین خود خبرنامه بسازید. با این ابزار می توانید الگوی ایمیل را ساخته و اختصاصی کنید. فهرستی از مشترکین بسازید و گزارش هایی از نحوه عملکرد ایمیلتان را مشاهده کنید.

با این اطلاعات، می توانید بیشتر درباره مشتریان خود بدانید و در آینده ایمیل هایی را که بیشتر به این مشتریان مربوط می شوند، ارسال کنید. قیمت Mailchimp بستگی به تعداد مشترکین دارد و برای ارسال ۱۲٫۰۰۰ ایمیل در ماه در صورتی که ۲۰۰۰ مشترک داشته باشید، رایگان است.

Polaris Office

Polaris Office

با کمک این اپ می توانید فایل های مایکروسافت آفیس را از راه دور مدیریت کنید. این اپ همانندیک جایگزین قابل اطمینان برای iWork اپل عمل می کند. می توانید فایل های مایکروسافت آفیس را در گوشی و دستگاه خود بسازید و سینک کنید. نسخه رایگان است؛ در حالی که نسخه تجاری هر ماه ۶٫۹۹ دلار هزینه در پی خواهد داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.