دنیای فناوری

قیمت مدل ۲۰۱۶ خودروی آئودی Q3 معین شد

440

 

«آوودی» (Audi) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است. این شرکت آلمانی، هم خودروهای مخصوص رانندگی شهری و هم خودرو‌های مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی طراحی و تولید می‌کند. به‌عنوان مثال، یکی از بهترین خودروی‌های مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی این شرکت، آوودی R8 است که در دو مدل ۸ و ۱۰ سیلندر با پشتیبانی از فن‌آوری Quatro (سیستمی مشابه دو دیفرانسیل که در هنگام حرکت خودرو از سرعت صفر، تقسیم نیرو بین چرخ‌ها را انجام می‌دهد) به بازار عرضه شده است. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

همچنین یکی از خودروی‌های شهری و محبوب این شرکت، آوودی Q3 است. به‌تازگی مدل ۲۰۱۶ خودروی آوودی Q3 قیمت گذاری شده است. مدل پایه‌ای محور جلوی این خودرو ۳۳،۷۰۰ هزار دلار قیمت دارد که به نسبت مدل ۲۰۱۵ خود، ۱،۲۰۰ دلار گران‌تر شده است. همچنین مدل پایه‌ای آوودی Q3 از حس‌گر خودکار پارک خودرو، دوربین عقب، سقف پاناروما، داشبورد چرمی و صندلی‌های جلو قابل تنظیم به ۱۲ حالت مختلف بهره می‌برد. 

2016-audi-q3image_resize

مدل چهار محور (All-Wheel-Drive) این خودرو، ۳۵،۸۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. در نظر داشته باشید که مدل «پرستیژ» (Prestige) محور جلوی این خودرو، ۳۸،۶۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده که به نسبت مدل ۲۰۱۵ خود ۲،۲۰۰ دلار گران‌تر شده است. مدل پرستیژ قابلیت‌هایی مثل سیستم مسر یابی خودکار، سیستم صوتی بسیار قدرتمند که شامل ۱۴ بلندگوی مجزا می‌شود را به Q3 اضافه می‌کند. لازم به ذکر است که مدل چهار محور (All-Wheel-Drive) پرستیژ آوودی Q3، قیمتی معادل ۴۰،۷۰۰ هزار دلار دارد.

منبع : Car

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.