دنیای فناوری

اندروید ۴٫۴٫۳ با چند ویژگی جدید ارائه شد

574

اندروید 4.4.3

 همانطور که میدانید اخیراً نسخه ۴٫۴٫۳ سیستم عامل اندروید برای اسمارت فون ها منتشر شد. فعلاً این نسخه بصورت تصاویر پیش نمایشی و یا فایلهای باینری در دسترس است اما ظاهراً بروز رسانی خودکار برای (۲۰۱۳) Nexus 7 آغاز شده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

در این نسخه علاوه بر اینکه صفحه شماره گیر و برنامه People بروز شده اند، بسیاری از ایرادهای سیستمی و نرم افزاری نیز اصلاح شده اند که مطمئناً همه کاربران را تشویق به ارتقاء خواهد کرد. اما سوال اینجاست که آیا گوگل تمام اشکالاتی را که گوشی هایی مثل Nexus 5 و دیگر گوشی های غیر نکسوسی را مدتی زمین گیر کرده بود برطرف نموده است. خوب، با نگاهی به لیست بلند و بالای اشکالات رفع شده در نسخه جدید، به نظر میرسد این مسئله صحت داشته باشد اما متاسفانه نه صد درصد.

اندروید 4.4.3

نسخه ۴٫۴٫۳ توانسته مشکلات بلوتوث را که افراد زیادی با آن دست به گریبان بودند برطرف کند. همچنین صدای مزاحمی که در زمان پخش فایلهای موسیقی با فرمت flac شنیده میشد نیز اصلاح شده است. مشکل صدای ضعیف موسیقی در زمان استفاده از هدفون، بهتر شدن تمرکز لنز دوربین در Nexus 5، بهتر شدن کیفیت صدا و مشکل قطع ناگهانی ارتباط با شبکه Wi-Fi و همچنین مشکلات برخی برنامه های کاربردی از جمله ART و Dalvik نیز کاملا برطرف شده است.

اما با نگاهی به فروم های تخصصی میبینیم که هنوز چند ایراد اساسی وجود دارد. مشکل خالی شدن سریع باطری در زمان استفاده از mm-qcamera-daemon و همینطور وجود صدای سوت مانندی که هنگام ضبط ویدئو به گوش میرسد هنوز اصلاح نشده اند. این اطمینان هست که هنوز ایرادات بزرگ دیگری وجود دارند که به این زودی نتوانیم لیست کاملی از آنها تهیه کنیم. جالب اینجاست که نسخه جدید، حتی مشکلات جدیدی را با خود بهمراه می آورد. کاهش سرعت عملکرد گوشی در شبکه های LTE و درست عمل نکردن LED تماسهای ناموفق دو نمونه از آنهاست.

اندروید 4.4.3

 

نسخه جدید ۴٫۴٫۳ بدون شک خیلی از مشکلات فعلی را که در نسخه KitKat دیده میشود بهبود خواهد بخشید اما این لزوماً به معنی رفع شدن همه ایرادات نخواهد بود. در اخبار آتی خبرهای داغ تری از نواقص رفع شده و باقی مانده بدست خواهیم آورد که شما را از آنها مطلع خواهیم کرد.

منبع: androidauthority

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.