در کمتر از ۵ ثانیه دزد اینترنت‌ تان را بشناسید

هر دوره‌ای را که نگاه کنید عده‌ای از مردم به اموال و وسایل سایرین دست درازی نموده و بدون اجازه مال آنها را تصاحب کرده‌اند. دوره‌ای در چوسان قدیم مردم از همدیگر نمک می‌دزدیدند دوره‌ای طلا، دوره‌ای پخش ماشین و این روز‌ها هم ترافیک اینترنت است که از سوی برخی در و همسایگان محترم، مورد هجمه قرار می گیرد و با افزایش روش‌های مختلف هک شبکه‌های بیسیم، دیگر بدست آوردن رمز وای فای برای کسی که جوینده باشد دست نایافتنی نیست.

بدون شک بهترین راه برای جلوگیری از این موضوع تغییر زود به زود رمز شبکه وای فای است اما یک کار جالب دیگر که می‌توان انجام داد این است که هر از چندگاهی شبکه وای فایتان را چک کنید و ببینید چه دستگاه‌هایی به آن متصل است. بدیهی است که خودتان می‌دانید کدام وسایلتان به این شبکه متصل می‌باشد و چنانچه در میان لیست وسایل، بیگانه‌ای یافتید به یقین بدانید کاسه‌ای زیر نیم کاسه است.

 اما لیست وسایل متصل را از کجا و چگونه باید مشاهده کرد. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد ما در این مقاله دو نرم افزار را به شما معرفی می‌کنیم که یکی مخصوص کاربران کامپیوتر و دیگری مخصوص کاربران اسمارت فون است. به محض نصب و اجرای هر کدام از این برنامه، بدون نیاز به هیچ حرکت خاصی از سوی شما آنها لیستی از وسایل متصل به وای فایتان را به شما نشان می‌دهند.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید نرم افزارهای مذکور را دانلود کنید. به امید روزی که جهان عاری از دزد و خلافکار باشد!

لینک دانلود نرم افزار کامپیوتر

لینک دانلود اپلیکیشن اندرویدی

منبع : ITradar.ir

آموزشاپلیکیشناستفادهاشخاصافراداندرویداینترنتپسورددزددستگاهرمزروترروششبکهلیستمتصلمشاهدهمودمنحوهنرم افزارهکوای فایوایرلس
Comments (0)
Add Comment