با افتتاح جایگاه های سوپر شارژر تسلا ، مالیکین این خودرو دیگر پولی برای سوخت نخواهند داد

شاید چند سال دیگر مردم با داشتن خودرو های الکتریکی تسلا و استفاده از جایگاه رایگان شارژ باطری این شرکت در تمام جاده ها و شهر ها، نیازی به پرداخت پول برای سوخت خودرویشان نداشته باشند، بلکه حتی بتوانند بدون پرداخت پول از شهری به شهر دیگر بروند. اما فعلا شرکت تسلا در حال انجام پروژه ایی است که این آرزو را برای آمریکایی ها بر آورده کند و تمام جایگاه های شارژ باتری را در سراسر آمریکا گسترش بدهد.

تسلا در حال توسعه فناوری باتری های سوپر شارژ است که پیشرفته ترین فناوری باتری های شارژی دنیا است. با استفاده از این فناوری شما زمان خیلی کمی را در ایستگاه شارژ باتری برای شارژ باتری تان می پردازید. نکته منحصر به فرد این سیستم این است که این شارژ کاملا مجانی است نه فقط الان بلکه برای همیشه مجانی خواهد بود. 

 ایستگاه های شارژ باتری خودرو تسلا بطور فزاینده ای در آمریکا رو به افزایش است. بطوری که در پایان ماه این ایستگاه ها سه برابر خواهد شد و بعد از شش ماه قسمت های پر جمعیت آمریکای شمالی را پوشش خواهد داد و تا دو سال دیگر تمام نقاط آمریکا را پوشش می دهند. 

 چیزی که خیلی مهم است که در آمریکا با خرید خودرو های تسلا می توانید به صورت رایگان برای همیشه مسافرت کنید. علاوه بر آن زمان شارژ شدن باتری ها را خیلی کاهش داده اند، قبل از این برای شارژ کامل باتری باید حدود ۴۵ دقیقه منتظر می ماندید، اما حالا با وجود این فناوری سوپر شارژ فقط کافی است حدود ۲۵ دقیقه منتظر بمانید! 

بنابراین سوپر شارژ تسلا به شما این اجازه را میدهد که به هر نقطه از آمریکا سفر کنید و احتیاجی به پرداخت پول برای سوخت ماشینتان نداشته باشید برای دیدن ایستگاه های سوپر شارژ تسلا در آمریکا اینجـــــــــــــــا کلیک کنید و همچنین برای تماشای ویدئو ای از این فناوری اینجا کلیک کنید

منبع : supercharge

super chargerTeslaاتومبیلالکتریسیتهتسلاتکنولوژیجایگاه سوخت الکتریکیجایگاه شاررژخودروسوپر شارژرسوخت رایگانفناوریماشین
Comments (0)
Add Comment