گیگابایت از کارت گرافیک جی فورس GTX 970 WindForce رونمایی کرد

کمپانی مشهور گیگابایت جدیدترین کارت گرافیک خود که متعلق به سری ۹۰۰ است را با نام GeForce GTX 970 WindForce OC معرفی کرد. این کارت گرافیک شباهت زیادی با مدل Gigabyte GeForce GTX 970 G1 دارد ولی با کد جدید GV-N970WF3OC-4GD شناخته می‌شود و مشخصاتش کمی متفاوت‌تر خواهد بود.

به عنوان مثال این کارت گرافیک دارای فرکانس ۷ گیگاهرتز برای حافظه رم است و فرکانس هسته آن بر روی ۱۱۱۴ مگاهرتز ست شده است که قادر است در حالت Boost یا تقویت به ۱۲۵۳ مگاهرتز ارتقا یابد. این در حالی است که کارت گرافیک Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming دارای فرکانس هسته ۱۱۷۸ مگاهرتز است و قادر است در حالت Boost یا تقویت، فرکانس ۱۲۵۳ مگاهرتز را ارایه دهد.
 
این کارت گرافیک بر اساس GeForce GTX 970 طراحی شده است و مشخصات مشابهی دارد با این تفاوت که از سری جدید سیستم خنک کننده‌های گیگابایت یعنی WindForce 3X بهره می‌برد. GeForce GTX 970 WindForce OC  دارای ۱۶۶۴ هسته CUDA، پهنای باند ۲۵۶ بیتی و ۱۰۴ TMUs, 64 ROPs می‌باشد.
 
به گفته کمپانی این کارت گرافیک قدرتمند، دارای ۴ گیگابایت حافظه خواهد بود. بنابراین دراصل همان کارت گرافیک G1 Gaming است که فقط فرکانس هسته کمتری دارد و فاقد پنل پشتی G1 Gaming می‌باشد.
منبع : overclockers
G1 GamingGeForceGTX 970WindForceجی تی ایکس 970جی فورسزمان ارائهسخت افزارسری بازیسری گیمینگقیمتکارت گرافیکگیگابایتمشخصات فنیمشخصات کلی
Comments (0)
Add Comment