کریستین بیل بازیگر فیلم بتمن به ایفای نقش استیو جابز در فیلم زندگی نامه او خواهد پرداخت

کریستین بیل در فیلم زندگی‌نامه رییس فقید اپل، در نقش استیو جابز بازی می‌کند. فیلم‌نامه‌نویس این فیلم، ایرون سورکین در مصاحبه با "بلومبرگ تلویژن" این موضوع را تأیید و اضافه کرده که بیل حتی نیازی به تست بازیگری نیز برای این نقش نداشته. 

سورکین در همین باره گفت: "ما بهترین بازیگر ممکن را برای بازه سنی خاصی می‌خواستیم و آن بیل بود. حتی نیازی به تست بازیگری نیز نبود و تنها دیداری صورت گرفت."

>>دانلود نسخه کامل کتاب زندگی نامه استیو جابز

کریستین بیل در کنار بازیگرانی چون مت دیمن، بن افلک، بردلی کوپر و لئوناردو دیکاپریو به عنوان افراد مدنظر برای این نقش قرار داشت. این فیلم که هنوز نام آن نیز مشخص نیست، بر اساس کتاب زندگی‌نامه جابز، اثر والتر ایساکسون نوشته شده و فیلم‌برداری آن در چند ماه آینده آغاز می‌شود.

ایرون سورکین اگرچه به توانایی‌های بیل اطمینان دارد، اما اذعان داشته که نیاز به تلاش بسیاری از سوی وی در هنگام فیلم‌برداری وجود خواهد داشت. 

>>بیوگرافی تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل

سورکین که به نوشتن دیالوگ‌های بسیار و پشت سر هم در فیلم‌ها و سریال‌هایش مشهور است، در فیلم جابز نیز چنین روشی را در پیش گرفته و می‌گوید: "تعداد جملات بیل در این فیلم شاید بیش از مجموع جملات یک بازیگر برای سه فیلم متفاوت باشد. صحنه ای نیست که وی در آن حضور نداشته باشد." سورکین فیلم‌نامه‌های موفقی چون سریال The West Wing و فیلم The Social Network را در کارنامه خود دارد. 

فیلم زندگی‌نامه استیو جابز توسط دنی بویل کارگردان مشهور بریتانیایی ساخته خواهد شد.

آخرین حضور بیل در سینما به بازی در نقش حضرت موسی در فیلم Exodus: Gods and Kings بازمی‌گردد که در دسامبر امسال به پرده سینماها راه پیدا می‌کند. عمده شهرت بیل به واسطه هنرنمایی وی در فیلم سه‌گانه بتمن است.

منبع :  theverge

Exodus: Gods and Kingsاپلاستیو جابزبازیگربتمنحضرت موسیزندگی نامهفیلمفیلم سینماییکریستین بیلهالیود
Comments (0)
Add Comment