بررسی اجمالی مک بوک ۱۲ اینچی جدید اپل

 

اپل برای مک بوک جدید وسواس زیادی به خرج داده شده است، برای ساده کردن اجزای ضروری و برای ایجاد یک طرح کارآمد. محصولی که بدون خلاقیت نمی توانست در میان شرایط رقابتی موجود وجود خارجی پیدا کند، وجود کیبردی با اندازه طبیعی آشناترین، راحت ترین و دقیق ترین پلتفرم برای تایپ کردن است، کلید های این کیبرد پهنای این مک بوک جدید را معرفی کرده است. برای باریک تر کردن و دقیق کردن آن در این لب تاب از یک مکانیزم پروانه ای مستحکم استفاده شده است که با یک سویچ هرمی استیل همراه میشود.

این قابلیت باعث تقویت کردن قابلیت تعادل و ثبات کیبرد می شود، هر کدام از این کلیدها در این سری جدید به یک چراغ ال ای دی مجزا مجهز شده است که باعث بهتر شدن روشنایی هر کلید می شود. وجود صفحه نمایش رتینا، بهترین کیفیت تصویر را برای شما فراهم می کند. برای ساختن صفحه نمایش رتینای مک، هر کدام از اجزای تشکیل دهنده اش بهینه سازی شده اند، از شیشه گرفته تا هر پیکسل. 

این صفحه نمایش به شما وضوح تصویر و کیفیت عالی که انتظارش را دارید می دهد، ولی با طراحی که هم نازک تر و هم سبک تر، هم ۳۰ درصد برق کمتری استفاده می کند. برای این مک بوک جدید یک پد حساس به فشار با قابلیت مالتی تاچ طراحی شده است که بعد جدیدی به قابلیت هایش اضافه می کند. سنسورهای لمسی اش تمام سطح شیشه اش را فعال می کند. سنسور فشار رنج بالایی از فشار را اندازه گیری می کند. از یک لمس کوچک و سطحی گرفته تا یک فشار محکم و عمیق. 

>>تنها پورت مک بوک جدید را کامل بشناسید

فشاری که شما به آن وارد می کنید باعث فعال شدن یک آهنربای مغناطیسی می شود که فیدبکی کاملا قابل حس به شما می دهد. پس هم اکنون به جای اینکه فقط ببینید چه اتفاقی بر روی صفحه نمایش می افتد، می توانید کاملا حسش کنید.

برای اینکه بتوانید باتری را برای تمام روز حس کنید. تکنولوژی جدیدی برای افزایش طول عمر باتری عرضه شده است. در واقع ساختار و طراحی داخلی باتری ها تغییر کرده است که هم اکنون به صورت ورقه های گسسته تولید می شوند. این ورقه ها طوری روی همدیگر قرار می گیرند که شیارهای آن ها کاملا روی هم منطبق می شوند. این نوع طراحی ۳۵ درصد ظرفیت باتری را در این فضای فشرده شده بالا می برد.

>>طرفداران اپل از مک بوک جدید ابراز نا رضایتی شدیدی کردند

برای بالا بردن عملکرد دستگاه قدم بزرگی در رابطه با کوچک کردن اجزا برداشته شده است. اجزای تشکیل دهنده طوری بهینه و ساخته شده اند که بتوانند درون یکدیگر جای بگیرند و بالاترین چگالی را که تاکنون برای لاجیک بردهای مک در نظر گرفته شده عرضه کنند. در واقع از آن چیزی که تاکنون طراحی شده است دو سوم کوچکتر شده است. هدف اصلی از بین بردن نیاز هرگونه دریچه فن یا هر بخش دریچه ای شکل بوده تا با سکوت محض کار کند.

با یکی کردن آنتن و صفحه زیرین طراحان قادر به یک لولای آلومینیومی یک پارچه شده اند. این نوع آوری همراه با بدنه یک تکه اش آن را به اولین مک بوک تمام فلزی تبدیل کرده است. این محصول فقط نازک و سبک نیست، بلکه تکنولوژی بی سیم پیشرفته اش باعث شده است آن را کاملا قابل حمل کند، زمانی که احتیاج به اتصال به درگاه آن را داشته باشید، رابط جدید USB نوع C یک پورت واحد برای شارژ کردن، خروجی های ویدئویی و انتقال داده در اختیار قرار می دهند.

نتیجه تمام این امکانات یک محصول منحصر به فرد است که فقط ۱۳٫۱ میلی متر ضخامت دارد و وزنش ۹۰۰ گرم است. در طراحی و مهندسی این مک بوک جدید جدیت خاصی به خرج داده شده است. استاندارد های جدیدی برای سبک بودنش تعیین شده است. در حالیکه به کیفیت اجزای اصلی اش افزوده شده است. نمونه ای از آن چیزی که اپل به آن اعتقاد راسخ دارد.

منبع : TheVerge

APPLEmac bookMacBookport cusb cاپلالترابوکامکانات جدیدبررسیپورت Cتصاویرزمان ارائهسخت افزارقیمتلپ تاپمشخصات فنیمشخصات کلیمک بوکنقد و بررسیویژگی های جدید
Comments (0)
Add Comment