آپدیت ۸٫۱٫۱ برای iOS و ۱۰٫۱۰٫۱ برای OS X منتشر شد

شب گذشته کمپانی اپل رسما نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایل خود یعنی iOS 8.1.1 را برای محصولات خود از قبیل iPhone، iPad و iPod Touch منتشر کرد. ضمن وعده‌هایی که این کمپانی برای بهتر شدن و بالا رفتن سرعت و امنیت دستگاه در این نسخه داده بود، گفته شده که مشکل کند شدن دو محصول قدیمی iPad 2 و iPhone 4s نیز در این نسخه برطرف شده است.

قبلا هم شاهد این اتفاق بودیم که انتشار هر به‌روزرسانی بزرگ، ضعف در دستگاه‌های قدیمی را به همراه دارد و شدت این مشکل گاهی در حدی است که طبق گفته کاربران، دیگر قادر به کار با دستگاه خود نیستند. از همین رو کمپانی اپل سعی در رفع هرچه سریع‌تر مشکل کاربران این دو محصول دارد.

نکته قابل توجه در مورد سیستم‌عامل iOS 8.1.1، مسدود شدن Jailbreak در آن است. بنابراین درصورتی‌که دستگاه شما Jailbreak شده، بهتر است که از آپدیت کردن دستگاه خود پرهیز کنید.

در ادامه این کمپانی با انتشار OS X 10.10.1 برای سیستم‌عامل OS X که اولین آپدیت " Yosemite" به حساب می‌آید، سیستم‌عامل مک را نیز آپدیت نمود. بنا به گفته کمپانی اپل، بهبود Wi-Fi و Microsoft Exchange از مزایای این آپدیت است. همچنین رفع مشکل نرم‌افزار Mail در ارسال ایمیل از جمله موارد این به‌روزرسانی به حساب می‌آید.

در صورتی که از کاربران این دو سیستم‌عامل هستید، می‌توانید از همین امروز، این دو آپدیت را به صورت رایگان دریافت نمایید.

منبع : phonearena

10.10.1ios 8.1.1iPad 2iphone 4sjailbreakMicrosoft Exchangeos xupdateWi-FiYosemiteآپدیتآی او اسآی او اس 8.1.1آیپدآیفونآیفون 4 اسآیفون 6آیفون 6 پلاساپلارتقااسمارت فونایپدایفونبه روز رسانیتبلتتلفن همراهدستگاهزمان ارائهسیستم عاملگوشیموبایلهوشمندویژگی های جدید
Comments (0)
Add Comment