گوشی های هوشمند سری Z3 سونی از فناوری Mirror link پشتیبانی می کنند

بنا بر اعلام کنسرسیوم ارتباطات مخابراتی اتومبیل (Car Connectivity Consortium)، تلفن‌های هوشمند سونی اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت به فهرست گوشی‌های همخوان با تکنولوژی Mirror Link اضافه شدند.  

پرچمداران جدید سونی از امروز تکنولوژی جدید Mirror Link را پشتیبانی خواهند کرد. این تکنولوژی اجازه می‌دهد که گوشی‌های هوشمند و خودروها بتوانند با یکدیگر متصل شوند. 

با استفاده از این تکنولوژی، تلفن‌های هوشمند سونی به سادگی به خودرو کاربر متصل شده و امکان استفاده آسان از امکانات مختلفی همچون موزیک، نقشه، تماس تلفنی و … را فراهم می‌کند. 
تلفن‌های هوشمند همخوان با Mirror link، چشم انداز بزرگی را برای اکو سیستم خودروهای هوشمند ترسیم می‌کنند. پشتیبانی سونی از این تکنولوژی نشان دهنده اقبال شرکت‌های بزرگ به Mirror link است و انتظار می‌رود که این تکنولوژی به زودی به استاندارد ارتباطات خودرو تبدیل شود.
در حاشیه اعلام این خبر، آقای Alan Ewing مدیر عامل CCC گفت که قدرت و کارآیی تلفن‌های جدید سونی، این فرصت را به وجود می‌آورد که رانندگان بتوانند از امکانات عصر تکنولوژی به شیوه ای هوشمندانه و امن استفاده کنند. 
تکنولوژی Mirror link یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای ارتباط گوشی هوشمند و خودرو است و به گونه ای طراحی شده که بتواند تعداد زیادی از گوشی‌ها را بدون توجه به برند و مدل پشتیبانی کند.
منبع : سونی موبایل ایران
Car Connectivity ConsortiumCCCMirror Linkاتومبیلارتباطاسمارت فوناکسپریااکو سیستمتکنولوژیتلفنتلفن همراهخودروزد 3زمان ارائهسونیفناوریکامپکتکنسرسیوم ارتباطات مخابراتی اتومبیلگوشیماشینموبایلهوشمند
Comments (0)
Add Comment