فروش کنسول پلی استیشن ۴ در ژاپن به مرز ۸۰۰ هزار دستگاه رسید

در هفته گذشته، سونی پلی استیشن ۴ وارد هفته چهلم خود در بازار ژاپن شد که این در این مدت توانسته است حدود ۸۰۰ هزار دستگاه را به فروش برساند. با این که این رقم بدی برای سونی به حساب نمی‌آید ولی در مقایسه با فروش نسل‌های قبلی این محصول، انتظار آمار بهتری از PS4 می‌رفت.

PS4 در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۴ که با شروعی فوق‌العاده همراه بود به بازار ژاپن عرضه شد. در هفته‌های اول، سونی شروع قدرتمندی داشت ولی در هفته‌های بعدی روند فروش آن به سرعت افت کرد. در ادامه مقدار کمی افزایش فروش داشت که میزان آن به ۱۰ هزار واحد برای ۳ هفته رسید و در مجموع جدول نزولی عجیبی از خود به جای گذاشت. روند فروش این کنسول را در جدول زیر مشاهده نمایید.

>>مقایسه سخت افزار کنسول های بازی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی و به لطف آمدن بازی‌های جدید و معروف، سونی توانست به رکورد فروش ۱۰ هزار دستگاه طی یک هفته برسد، اما با توجه به روند نزولی فروش این کنسول، بعید به نظر می‌رسد که PS4 بتواند رقم فروش کلی خود را در سال ۲۰۱۴ به مرز یک میلیون واحد برساند.

اما سونی همچنان برای رسیدن به این رقم،چشم به "Otoshidama" دوخته است. Otoshidama یک رسم قدمی است که والدین به فرزندان خود در روز کریسمس، هدیه می‌دهند.

منبع : Gsmarena

gameOtoshidamaplaystation 4ps4sonyآمار فروشاخبار فناوریایکس باکس وانبازیپلی استیشنپلی استیشن 4دستگاهسونیقیمتکنسولکنسول بازیگیممایکروسافت
Comments (0)
Add Comment