بنچمارک GFXBench ارائه فبلت لومیا ۱۳۳۰ مایکروسافت را تایید کرد

در هفته گذشته خبرهایی در مورد فبلت نوکیا لومیا ۱۳۳۰ منتشر شد که از دوربین ۱۴ مگا‌پیکسلی آن حکایت داشتند. اکنون وب‌سایت GFX Benchmark، فبلت مذکور که احتمالا با همان نام ۱۳۳۰ و با سریال RM-1062 عرضه خواهد شد را به ‌طور رسمی در صفحه سایت خود قرار داده و همچنین مشخصات فنی این محصول جدید نوکیا را فاش کرده است.

از مشخصات فنی لومیا ۱۳۳۰ می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و پردازشگر چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۰۰ اشاره کرد. این محصول همچنین به ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۴ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگا‌پیکسلی در قسمت جلویی مجهز شده است. 

از سوی دیگر در وب‌سایت رسمی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، دو نسخه دیگر از این محصول با شماره مدل‌های RM-1066 و RM-1067 دیده شده است که به احتمال زیاد مورد دوم از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. 

با توجه به اطلاعات منتشر شده از جانب هر دو سایت مذکور، انتظار می‌رود که این محصول هرچه زود‌تر  را به طور رسمی معرفی شود.

منبع : Gsmarena

fcclumialumia 1330microsoftnokiaRM-1066RM-1067اخبار فناوریاسمارت فونتلفن همراهدو سیم کارتزمان ارائهسخت افزارشایعاتقیمتکمیسیون ارتباطات فدرالگوشیلومیالومیا 1330مایکروسافتمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلنوکیاهوشمندویندوز فونویندوز فون 8
Comments (0)
Add Comment