گلکسی S6 با نوع جدید سنسور اثر انگشت

بالاخره سنسور اثر انگشت میان گوش های هوشمند فراگیر شد. اما استفاده از این سنسور در میان همه ی گوشی ها تجربه ای لذتبخش نیست. برخی کمپانی ها مانند سامسونگ از نوعی سنسور در محصولات خود بهره میگیرد که برای استفاده از آن باید انگشت (شست یا اشاره) بر روی آن کشیده شود اما این کار زمانی که یک گوشی با اندازه ی بیش از پنج اینچ در دست شماست کار راحتی نیست.

بنا بر ادعای کارمندان داخلی شرکت سامسونگ این کمپانی در حال حرکت به سمت نوع دیگری از سنسورهاست که قادر به اسکن اثر انگشت در حالت ثابت هستند. برای شناسایی اثر انگشت توسط ای سنسور کافیست انگشت خود را برای یک لحظه روی آن قرار دهید مشابه آنچه در آیفن و هواوی اسند میت ۷ وجود دارد.

>>مشخصات فنی درز کرده از گوشی هوشمند گلکسی S6 در اسکرین شات جدید بنچمارک AnTuTu

سامسونگ برای قرار دادن این سنسور در گوشی آینده ی خود ( گلکسی S6) باید کلید هوم را بزرگتر طراحی کند. هنوز مشخص نیست که این سنسور در صورت خاموش بودن صفحه ی نمایش هم کار میکند (مانند هواوی اسند میت ۷) یا خیر (مانند آیفون).

>>درز تصاویری جدید از گوشی گلکسی S6 سامسونگ

این سنسور قادر است قابلیت های گسترده TouchWiz   شامل حالت حفظ حریم شخصی، پرداخت پی یال و همچنین وارد شدن به حساب کاربری سامسونگ و دیگر سایت ها را بکار گیرد.

>>گلکسی S6 بدنه یک دست فلزی از جنس آلومنیوم و نمایشگری منحنی خواهد داشت

سامسونگ گلکسی S6 از نسخه ی جدید نرم افزار TouchWiz بهره میبرد و در دو نسخه ی معمولی و اج عرضه خواهد شد که ورژن معمولی دادای صفحه ی نمایش QHD و نسخه ی اج با دو لبه ی کناری کمی بالاتر از آن خواهد بود.

منبع : Gsmarena

galaxyqhds6smasungTouchWizاثر انگشت خواناخبار فناوریاس 6اسکناسمارت فونتلفن همراهحسگرسامسونگسخت افزارسنسورشایعاتگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلهواوی اسند میت 7هوشمند
Comments (0)
Add Comment