مدیریت گوشی اندرویدی به صورت بی سیم

مطمئنا بارها برایتان پیش آمده است که بخواهید که فایل هایی را از کامپیوتر به گوشی هوشمند اندرویدی خود و یا برعکس منتقل نمایید. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد.ازجمله این کار ها این است که حافظه خارجی موبایل خود را به کامپیوتر متصل نمایید و عمل انتقال را انجام دهید.

اما آیا راه بهتری وجود دارد؟

در این مطلب تصمیم داریم روشی را به شما معرفی نماییم که علاوه بر انتقال راحت و سریع فایل ها،می توانید اشراف کاملی بر گوشی خود در همه زمینه ها از قبیل : مدیریت فایل ها،مدیریت دوربین،برنامه های نصب شده و….. داشته باشید.

این امکانات تنها از طریق برنامه ای که فقط بر روی گوشی خود نصب می کنید امکان پذیر است.نام این برنامه Airdroid است.

شما پس از نصب این برنامه در گوشی اندرویدی خود،باید وارد یکی از مرورگر های موجود در کامپیوتر خود مانند گوگل کروم شوید.

اگر در صفحه گوشی خود پس از اجرای برنامه دقت کرده باشید متوجه می شوید که به شما دو راه برای ورود و ایجاد ارتباط با موبایل خود را نشان داده است.

یکی از این راه ها این است که ،وارد سایت نمایش داده شده در صفحه گوشی خود که "web.airdroid.com"شوید.پس از ورود به این سایت،شما قسمتی که دارای کد QR است را می توانید با استفاده از برنامه ،که بارکد خوان با علامت دوربین مشخص شده است ،اسکن نمایید تا گوشی به کامپیوتر متصل شوند.

روش دوم این است که با عدد موجود در صفحه گوش خود(در برنامه) که به Ping معروف است را در آدرس مرورگر خود به دقت وارد نمایید که مرورگر بطور خودکار به گوشی شما متصل شود.در این قسمت تنها شما باید پنجره ای که در گوشی شما باز می شود را "Accept"نمایید.

پس از این که گوشی شما متصل شد، صفحه ای مانند دسکتاپ ویندوز،باز می شود که در این صفحه،اطلاعاتی از حافظه و رم استفاده شده گوشی شما را نشان می دهد.

در صفحه آیکون هایی وجود دارد که هرکدام برای کار خاصی طراحی شده و در زیر هرکدام نام آنها نیز نوشته شده است.مواردی مانند مدیریت فایل(Files)، دوربین(camera) و….


علاوه بر این شما می توانید از کامپیوتر خود، اقدام به نوشتن و ارسال پیام نمایید.همچنین می توانید از گوشی خود به وسیله کامپیوتر تماس حاصل فرمایید. 

شما به راحتی می توانید با وارد شدن در قسمت Files ،اطلاعات خود را بین پوشی و کامپیوتر منتقل نمایید.

توجه:این برنامه فقط بر رو گوشی هایی که اندروید آنها بالاتر از ۲٫۱ است کار می کند.

برای دریافت برنامهAirDroid-2.0.9 کلیک نمایید

لینک منبع

Airdroidآموزشاپلیکیشناسمارت فونانتقال فایلاندرویدبرنامهبرنامه های نصب شدهبی سیمتلفن همراهدانلودکامپیوترگوشیلپ تاپمدیریتمدیریت دوربینمدیریت فایل هاموبایلنرم افزارهوشمندوای فای
Comments (0)
Add Comment