آموزش بینهایت کردن تعداد سربازان به هنگام حمله در بازی کلش اف کلنز

 

اگر اخیرا با آی تی رادار همراه بوده باشید احتمالا خبر دارید که جدیدا اقدام به آموزش ترفند‌هایی از بازی کلش اف کلنز نموده ایم. در همین راستا امروز تصمیم گرفتیم نحوه حمله با سربازان بی‌نهایت را به شما آموزش دهیم. البته خوب است قبل از آنکه مراحل آموزش را پیگیر شوید چند نکته را به یاد داشته باشید. اول اینکه این کار به هیچ وجه هک محسوب نمی‌شود و هیچ مشکل خاصی برای شما به وجود نخواهد آمد

اما مهمترین موضوع این است که حمله با این سربازان قلابی برای شما هیچ امتیازی به همراه نخواهد داشت و البته برای شما هزینه‌ای هم در پی ندارد فقط با این کار می‌توانید از طریق آن لذت نابودی شیطنت‌آمیز دهکده‌های بزرگ و با خاک یکسان کردن آنها را بچشید. البته ناگفته نماند از این روش می‌توانید استراتژی‌های حمله‌ای را که در ذهنتان است به خوبی اجرا کنید بدون اینکه هزینه خاصی برای شما در بر داشته باشد و نیازی به انتظار کشیدن و صرف هزینه برای تولید سربازان باشد.

>>بهترین روش برای کسب ۱۲۰۰ جم رایگان در بازی کلش اف کلنز

نکات دیگری که باید خدمتتان عرض کنیم این است که باید گوشی‌تان حتما روت باشد همانگونه که قبلا نیز خدمتتان عرض کرده‌ایم چنانچه گوشی شما روت نیست و می‌خواهید این کار را یک بار برای همیشه انجام دهید اما با نحوه روت کردن آن آشنایی ندارید مدل گوشی‌تان را در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا در اسرع وقت نحوه روت آن را به شما آموزش دهیم.

>> دانلود فارسی ساز کلش اف کلنز برای اندروید

در ضمن برای آموزش امروز نیاز به ۲ اپلیکیشن دارید که در پایین آدرس دانلود آنها را برای شما قرار داده ایم و میرسیم به آخرین نکته و آن هم این است که از آنجایی که آموزش بینهایت کردن تعداد سربازان کاری نسبتا پیچیده است ترجیح دادیم به جای توضیح نوشتاری آن از ویدیوی یکی از دوستان استفاده کنیم که در آن به خوبی مراحل انجام این کار با لهجه‌ای شیرین و بصورت دقیق توضیح داده شده است لینک دانلود این ویدیو نیز در پایین وجود دارد. امیدواریم این آموزش برایتان مفید واقع شود و هر روز بیش از پیش موجبات پیشرفت و اعتلای دهکده عزیزتان را فراهم آورید!

لینک دانلود اپلیکیشن اول

لینک دانلود اپلیکیشن دوم

لینک دانلود ویدیو آموزشی

منبع : ITradar.ir

Clash of Clansآموزشاستراتژیبربربینهایت کردنترفندترفند های جالبتعدادتقلبجالبجاینتحملهدفاعروشسربازانکلشکلش آف کنزکلش اف کلنزمقالهنحوههکیادگیری
Comments (3)
Add Comment
  • امیر

    s3 neo 

  • ali

    HUAWEI Y330-U01

  • رضا

    دارم نمی دونم باید چگونه ان را روت کنم لطفا منو راهنمایی کنید asus k012 سلام من یک تبلت