سری پنجم بازی محبوب Halo در پاییز ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد

مایکروسافت اعلام کرد که شماره پنجم از بازی Halo 5 در پاییز سال ۲۰۱۵ برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار بازی Halo 5: Guardians از سوی Industries 343 اعلام شد. این شرکت اعلام کرد که شماره پنجم از بازی محبوب Halo در پاییز سال ۲۰۱۵ و برای ایکس‌باکس وان به بازار خواهد آمد. همچنین علاوه بر بازی، سریال آن نیز که کارگردان مشهور آمریکایی استیون اسپیلبرگ وظیفه تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفته، همزمان با انتشار بازی پخش خواهد شد.

رونی راس از مدیران ۳۴۳ با اعلام این خبر گفت: «طراحی Halo 5: Guardians از نو انجام شده و تلاشی که در ساخت این بازی صورت گرفته بسیار وسیع‌تر از Halo 4 می‌باشد.» او در ادامه در مورد طراحی تازه این بازی افزود: «این ساختار جدید چه در محتوا و چه در میدان نبرد و همین‌طور تکنولوژی به کار رفته در ساخت این بازی که از انجینی قدرتمندتر استفاده شده، دیده خواهد شد.»

شماره چهارم Halo هر چند فروشی ۳۰۰ میلیون دلاری را در هفته اول تجربه کرد، اما نتوانست در مجموع به فروش رؤیایی Halo 3 برسد و به همین دلیل مایکروسافت قصد دارد ساختاری کاملا نو را برای این بازی ایجاد کند. هر چه باشد تنها عنوانی که مایکروسافت شاید بتواند با آن ایکس‌باکس خود را به رخ سونی بکشاند، همین Halo است!

خبر ساخت Halo 5 در E3 سال گذشته با انتشار یک تیزر به گیمرها معرفی شد و با خبر امروز، مایکروسافت باید برنامه‌ای ویژه برای E3 امسال نیز دست و پا کرده باشد. .

منبع : T3

E3gameGuardianshalo 5Industries 343اخبار فناوریایکس باکس وانتریلر بازیزمان ارائهکنسول بازیگیممایکروسافتهالو 5ویدئو بازی
Comments (0)
Add Comment